Arodem Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Naughty Dog viser hva de klarer å få til med PlayStation 4.Se den nye Uncharted 4-traileren Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Fy faen det ser bra ut! Eneste grunnen til at jeg kjøpte meg PS4. Stått å samlet støv siden jeg kjøte den i november Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ja ND har en del å bevise for min del med denne tittelen, men det jeg ser her virker i hvertfall vanvittig lovende i det minste =) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ble traileren tatt ned? Var noe oppstyr med ett bilde vist i den, ser at video er privat nå, skuffende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 De har oppdatert traileren med artworket på bildet som egentlig skulle være der. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Flere skrivefeil i artikkelen og misinformasjon også gitt. Spillet har jo ikke vært et par år i utvikling, hallo liksom? Vidoen er også privat nå, så ikke så mye å se her lenger... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 De har oppdatert traileren med artworket på bildet som egentlig skulle være der. https://www.youtube.com/watch?v=hh5HV4iic1Y Se der ja! Tusen takk. Ok fantastisk trailer. Elsker at broren drar han tilbake i møkka, noe som mest sannsynlig ikke vil ende godt. Må nok gå til anskaffelse av en PS4 snart. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 EPIC!!! Første spillet på flere år, som jeg skal forhåndsbestille! Lenke til kommentar
solz Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Hvorfor forhåndsbestille? Går dem tom? Får man med noe kritisk man trenger ekstra? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Er vel eneste det at man får forhåndsnedlaste tittelen i god tid før lansering ved digitalt kjøp, og med PSN vet vi jo alle at det kan fort bli bedritne nedlastningstider derifra Ellers er det vel det vanlige at man får med ette eller annet dritt man kan bruke i online biten, nye sokker og ekstra våpen eller sånnt tjall. Men online bryr meg jo ikke i disse spillene her da, til nå i hvertfall. Er jo mulig de faktisk leverer noe som jeg også finner underholdende denne gangen. Endret 25. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 ... og for oss som liker fysisk over digitalt, så er det ikke uvanlig at man får spillet dumpet ned i postkassen 3-7 dager før release. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 ... og for oss som liker fysisk over digitalt, så er det ikke uvanlig at man får spillet dumpet ned i postkassen 3-7 dager før release. Hvilke nettbutikker gjelder dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gamezone.no har vel vært noe slepphendt gjentatte ganger har jeg inntrykk av. Men spørst vel når det gjelder slike høyprofilerte titler som dette? De kan vel få en linjal over fingrene slik de holder på ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Fortsetter min trend med å ikke se trailere, previews etc av spill, men pre-ordrer gjerne spill uten at jeg vet noe annet om de enn at jeg har lyst til å prøve de. Denne praksisen har gitt meg flere positive opplevelser det siste året. Har selvfølgelig gjort noen bomkjøp også, men det får så være. Så uten at jeg vet noen ting om Uncharted 4 så blir det et kjøp på release. Gleder meg. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gamezone.no har vel vært noe slepphendt gjentatte ganger har jeg inntrykk av. Men spørst vel når det gjelder slike høyprofilerte titler som dette? De kan vel få en linjal over fingrene slik de holder på ? Tror jeg bare fonhåndslaster det jeg, for jeg vet at dersom jeg ikke skulle fått spillet på release iallfall, så hadde jeg angret som en hund og vært små forbanna Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 ... og for oss som liker fysisk over digitalt, så er det ikke uvanlig at man får spillet dumpet ned i postkassen 3-7 dager før release. Hvilke nettbutikker gjelder dette? Jeg får spillene langt før release dato mange ganger fra gamezone, men ikke alltid da. https://gamezone.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå