Cappoile Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Noen som har en god oppskrift for myke karamell? Eller karamell eple oppskrift? Helst en som bruker sirup fra starten av. - Takker Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Det er veldig stor forskjell på smakene og søtheten. Skal den være mørk/ lys? Hard/ myk? Jeg har testet et par oppskrifter, men husker ikke eksakte mengder ingredienser. Det beste er å lage en "grunnoppskrift" og tilsette ting litt etter litt samtidig som du skriver ned det du tilsetter. Da kan du smake deg frem til din egen drømmekaramell Endret 24. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Den skal være myk og lys, har ikke tilgang til å prøve meg fram dessverre Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Noen som har en god oppskrift for myke karamell? Eller karamell eple oppskrift? Helst en som bruker sirup fra starten av. - Takker Det heter karamelloppskrift, ikke karamell oppskrift. Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Du forstod hva jeg mente uansett hvordan det skrives sant? 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Karl er en rettskrivingsnazi og bidrar mye on-topic hele tiden... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Noen som har en god oppskrift for myke karamell? Eller karamell eple oppskrift? Helst en som bruker sirup fra starten av. - Takker Det heter karamelloppskrift, ikke karamell oppskrift. Retningslinjene:Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. https://www.diskusjon.no/guidelines Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 http://www.godt.no/#!/oppskrift/7228/myke-karamellerDenne skal vere god, mener vertfall på det var den jeg laget nå i julen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå