Archangel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Gidder noen aa legge ut beste tidene sine paa de forskjellige banene , slik at vi eventuelt kan sammenligne ? Dersom noen spiller det enda da , er jo litt gammelt naa . Skriv hvilken bil du brukte dersom du poster da . ( Er det noen som vet om det finnes sider paa nettet for NFS : Porsche der folk legger ut tidene sine , vil bare vite hvor god / daarlig jeg er *grin* ) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du kjører vel med manuelt gir? Jeg må innrømme at det er lenge siden jeg spillte Porsche, men det var noen ganger når jeg kjørte på nett at det var noen som totalt knuste de andre(meg inkludert). Og trikset var å stille ned til 4 gir, mener jeg....er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 mens vi snakker om nfs:PU.... er det noen som får dette til å funke i winXP? eneste jeg får til er å kjøre det i kompabilitetsmodus for win98, og da går det drittregt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå