Maefteda Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Noen ting endrer seg aldri... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Tipper 6-1 her. Satan drittlag Arsenal. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Tror ikke på 3p før vi leder med 3 mål Haha vi har ikke scora 3 sia lester, gratulerer! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Men da kan jeg legge meg igjen da. Jeg ser stream, de i etasjen over ser åpenbart kamp, så har blitt spoilet to ganger nå på fem min. Fuck dette, fuck alt. Wenger OUT! Hodetelefoner. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Aldri sett Arsenal så dårlig som i 2016. Helt krise. Topp 4 henger i en tynn tråd nå. Forsåvidt ikke et dårlig lag spiller per spiller, men mentaliteten i dette laget er jo helt fraværende. Hvem er det som er ledere på dette laget? Čech er eneste spiller med vinnende mentalitet. Når Özil er den som står å kjefter på medspillere så vet du laget er svakt. Heldigvis så suger alle andre lag, så mulig vi flakser oss til en topp 4 plass. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Bare til å bytte ut Gabriel, andre gang han er involvert... Den første var forståelig siden det kommer et hardt innlegg, men den andre mister han jo markeringen sin til de grader.... Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hva er det med Arsenal på old trafford, egentlig? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En unggutt scorer 2 tap-ins, plutselig er han et giganttalent Er nok bare et helt ordinært talent Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Aldri sett Arsenal så dårlig som i 2016. Helt krise. Topp 4 henger i en tynn tråd nå. Aldri hørt så mye tull fra en og samme person. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Tror ikke på 3p før vi leder med 3 målHaha vi har ikke scora 3 sia lester, gratulerer! Liverpool Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Arsenal knekker sammen i januar etter nyttår igjen. Hørt det før? Endret 28. februar 2016 av oOF 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En unggutt scorer 2 tap-ins, plutselig er han et giganttalent Hvis du har sett Uniteds U18-kamper denne sesongen så ville du også sett at han faktisk er et giganttalent. Samme gjelder Fosu-Mensah som sitter på benken Spis dine ord SpongeFrog 4 tap ins da Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Vi er tilbake! Tilbake til glansdagene der elleve spillere synkront får sørpemage og sprutavføring av ideen om et godt lag vi ikke møter. Hver sjanse er nå et helvete å løse. Hva er det jeg sier? Tilbake? Vi har aldri forlatt den posisjonen. Clueless klovnelag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Spillerne aner jo ikke hva de skal gjøre siste 3 del Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller. 1 Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det er så deilig når ballen spretter rett for engangskyld, og vi faktisk klarer å produsere noe, unggutene selvom de kanskje ikke er noe verdensstjerner imponerer og gjør jobben bedre enn fler av seniorspillerne for øyeblikket. GGMU! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Welbeck! Kan vi redde 1 poeng? Endret 28. februar 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå