Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Super Dave is back Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Sykeste Arsenal-laget noensinne!!! 11/11 av Wengz! Carrick og Blind får faen meg kjørt seg i dag! Ćech Bellerín, Gabriel, Kos, Monreal Le Coq, Ramsey Walcott, Özil, Alexis Dat guy Endret 28. februar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Carrick/Blind vs Giroud i hodeduell? Hmmmm e: Han starter ikke heldigvis.. Endret 28. februar 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Laget til Arsenal er bedre i alle ledd framfor keeper. Det er sykt flaut hvis vi vinner i dag, uavgjort ok og tap forventet. Jeg håper inderlig at vi ikke blir rundspilt og at vi kanskje klarer ett poeng. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Welbeck starter, lukter scoring gitt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Det er ikke positivt. Welbz så frisk ut i sist kamp, mye mer enn Giroud. Siktet til Vapor sin "heldigvis ingen Giroud". Endret 28. februar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Håper på en god Start på fotballdagen. Da må vel United tap til? Underholdning holder for meg, men helt greit om United taper altså Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Carrick på stopperplass... Vi er ikke i nærheten av toppet lag, vi har ikke nubbesjans. Det United-komplekset til Arsenal forsvant sammen med Sir Alex. LvG har hatt jævla dårlig kontroll på dem og alle spillerne som er skadet ville ha laget et bedre XI enn de som er friske.. 0-2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Benken vår må være det skralleste vi har stilt noensinne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Må le litt av lagoppstillinga og benken til United. Nesten surrealistisk. Klarer vi å få poeng ut av denne kampen er jeg egentlig veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet Welbeck Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet Welbeck Lol 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Må le litt av lagoppstillinga og benken til United. Nesten surrealistisk. Klarer vi å få poeng ut av denne kampen er jeg egentlig veldig fornøyd! Helt akseptert å tape denne så lenge vi ikke spiller heeelt elendig. Blir nok å satse på EL for CL-plass neste år. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet Welbeck Vi stiller basically med reservelaget. MICHAEL CARRICK spiller stopper for faen. Ingen United spillere, bortsett fra De Gea hadde gått inn i startelleveren til Arsenal idag. Piss off! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet WelbeckLol Hvorfor lol? Vi er jo helt ute av stand til å putte på langt dårligere lag enn United. I tillegg til at vi har et United-kompleks så er vi i forferdelig form. Når var sist vi slo de på OT i ligaen? Hadde vært overlykkelig med 1 poeng i dag. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fordi din pessimisme ingen ende tar,uansett form. "Vi er heldig hvis vi får uavgjort" skriver du før hver kamp nesten. Ja scoringsformen har vært shite, men spillemessig har vi vært bra i det siste. Det må jo løsne en dag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Må le litt av lagoppstillinga og benken til United. Nesten surrealistisk. Klarer vi å få poeng ut av denne kampen er jeg egentlig veldig fornøyd! Helt akseptert å tape denne så lenge vi ikke spiller heeelt elendig. Blir nok å satse på EL for CL-plass neste år. Tilbøyelig til å være enig i det gitt. Sier mye om skadesituasjonen når vi kan akseptere et hjemmetap. Så lenge gutta viser fighting spirit så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Huff, kan ikke si annet enn at jeg gruer meg til denne kampen. Se nå på laget, og ikke minst benken United stiller med. Dette kan bli stygt er jeg redd. Får håpe det begynner å snø så mye at kampen må utsettes Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Benbjo: Arsenal har alt å spille for, United har bare æren å spille for. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En unggutt scorer 2 tap-ins, plutselig er han et giganttalent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå