Tåkefyrste Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Deilig og velfortjent seier. Lenke til kommentar
OlavAndre95 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Vi hadde flaks ja, flaks at Arsenal var så dårlige Som United supporter kan du da genuint si at du frykter og møte Arsenal på OT? Dere slår oss nærmest hver bidige gang der. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Frykter de alltid ja, spesielt idag, men de gjorde en svak kamp og tapte fortjent, det må de fleste være enig i. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Vi hadde flaks ja, flaks at Arsenal var så dårligeSom United supporter kan du da genuint si at du frykter og møte Arsenal på OT? Dere slår oss nærmest hver bidige gang der. Ikke til vanlig, men når man stiller med reservelaget til reservelaget kan man jo ikke forvente altfor mye, selv mot arsenal. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Nå er du på dypt vann mrLitt påvirket i kampens hete og 150 i puls, men budskapet står jeg for. Det er litt gutter vs menn hvis man sammenlikner, men det gjelder de fleste klubber, ikke bare Arsenal.Jeg er helt enig med deg. Så noen klipp fra det gode 90-tall nå nylig. Fotballspillere var noe helt annet den gangen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Skal more meg litt med ArsenalFanTV nå Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 ArsenalFanTV er uten tvil den verste fanskanalen. Nekter å tro at det finnes større idioter enn de (fleste) Arsenal-supporterne som intervjues der. Bra underholdning though! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå