Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Dette blir en trist kamp å se. Kommer til å bli en av årets kjedeligste kamper. 

 

This. 

 

Mistenker sterkt at United sniker med seg en seier. Kjempetabbe av Per som lar Martial pirke inn 1-0 i den 88 min. 

 

Med den formen Arsenal har om dagen så tviler jeg sterkt på at de vil utrette noen trussel mot United. Giroud, Alexis, Walcott og Ozil har alle vært relativt dårlige i hele 2016 egentlig. I alle fall når man se på hva de utrettet før nyttår og skader. 

 

United har vel vært ganske gode bakover på hjemmebane. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette blir en trist kamp å se. Kommer til å bli en av årets kjedeligste kamper. 

 

This. 

 

Mistenker sterkt at United sniker med seg en seier. Kjempetabbe av Per som lar Martial pirke inn 1-0 i den 88 min. 

 

Med den formen Arsenal har om dagen så tviler jeg sterkt på at de vil utrette noen trussel mot United. Giroud, Alexis, Walcott og Ozil har alle vært relativt dårlige i hele 2016 egentlig. I alle fall når man se på hva de utrettet før nyttår og skader. 

 

United har vel vært ganske gode bakover på hjemmebane. 

 

Hvem skal sette inn 1-0 sa du? Vi er jo tom for spisser :lol: 

 

Lurer på om du som United supporter i et parallelt univers, hadde hatt troen på seier mot Arsenal. Har mine tvil.

 

Mhm utrolig gode bakover hjemme, det er derfor lag som Midtjylland skårer mot oss!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Dette blir en trist kamp å se. Kommer til å bli en av årets kjedeligste kamper.

This.

 

Mistenker sterkt at United sniker med seg en seier. Kjempetabbe av Per som lar Martial pirke inn 1-0 i den 88 min.

 

Med den formen Arsenal har om dagen så tviler jeg sterkt på at de vil utrette noen trussel mot United. Giroud, Alexis, Walcott og Ozil har alle vært relativt dårlige i hele 2016 egentlig. I alle fall når man se på hva de utrettet før nyttår og skader.

 

United har vel vært ganske gode bakover på hjemmebane.

Hvem skal sette inn 1-0 sa du? Vi er jo tom for spisser :lol:

 

Lurer på om du som United supporter i et parallelt univers, hadde hatt troen på seier mot Arsenal. Har mine tvil.

 

Mhm utrolig gode bakover hjemme, det er derfor lag som Midtjylland skårer mot oss!

Rashford
Lenke til kommentar

Hvis vi ikke får tilbake DDG, Martial og Rooney tilbake fra skader til søndag så har vi ikke sjans. Bare se på laget vårt, blir jo nesten U21 mot Arsenal.

 

Vil si det er viktigere å få tilbake skikkelig forsvar enn for eksempel Rooney.

 

Stiller de med Martial og Memphis på kantene, Mata i 10`er og kanskje Ford som spiss så er faktisk ikke angret særlig svekket. Forutsetter at Memphis klarer å fortsette framgangen og ikke går tilbake til sitt vanlige nivå for denne sesongen. Lingard og Januzaj er grei å ha på benken for disse posisjonene.

 

Sentralt håper jeg at Schneiderling og Carrick for starte.

 

I forsvar er jeg mer usikker. Smalling MÅ være tilbake, men hvem som skal ta de resterende plassene i forsvar er ikke lett å si. Blind bør uansett ikke spille i forsvar. Da håper jeg heller på Rojo sammen med Smalling, og CBJ på VB.

 

Hvem som er tilbake fra skade har alt å si for hvordan United klarer seg på søndag. 

Lenke til kommentar

Problemet med alle skadene er jo først og fremst at det blir veldig stor belastning på urutinerte unggutter. Unge spillere kan være helt fantastiske en torsdag kveld, men feile totalt fire dager etterpå. 

 

Hvis Smalling rekker kampen og Memphis fortsetter den gode formen så har jeg et lite håp om seier. Men United skal få kjørt seg, heldigvis er nok De Gea tilbake.

 

Synes Arsenal var veldig gode mot Barca, lenge siden jeg har sett noen lag klare å stykke opp spillet deres så bra. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...