Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Inn med verdens besteNest beste. Sterling et jo strengt tatt et større talent Før han ble solgt ja Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser at Arsenal har lært av divene til Barca Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvor mange dårlige cornere skal Ozil slå? Få dem inn i boksen for helvete! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Greit for oss å få noen frispark å? Du kan ikke si noe på at det aller meste har gått deres vei når det kommer til dommern? Dommeren har vært helt fair. Eneste feilen dommeren har gjort i kampen her var å ikke gi gult til Gabriel og ikke gi Arsenal straffe for handsen til Schneiderlin. Du er blind eller uvitende om du ikke ser at Arsenal har fått ufattelig mye billige frispark i denne kampen. Okei Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Vi har jo skapt null og niks utenom målet til Özil i andre omgang, hvordan skal vi klare å score når vi ikke klarer å sikte mot målet en gang. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Greit for oss å få noen frispark å? Du kan ikke si noe på at det aller meste har gått deres vei når det kommer til dommern? Dommeren har vært helt fair. Eneste feilen dommeren har gjort i kampen her var å ikke gi gult til Gabriel og ikke gi Arsenal straffe for handsen til Schneiderlin. Du er blind eller uvitende om du ikke ser at Arsenal har fått ufattelig mye billige frispark i denne kampen. Det var da ikke Schneiderlin som fikk ballen i armen (som btw var limt til kroppen), det var Rashford. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sjokk at Alexis har klippekort. Welbeck er 15x bedre enn Alexis i formen han er i. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det Ramsey driver med på 3-1 målet er noe av det verste jeg noen sinne har sett av en fotballspiller. Burde aldri få spille fotball igjen. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sjokk at Alexis har klippekort. Welbeck er 15x bedre enn Alexis i formen han er i. Det er, helt ærlig, en setning jeg aldri trodde jeg skulle lese Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Word, er så enig! Den beste posten i hele kamptråden. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 herre som dere klager. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er jo rene U21 der ute nå Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Faen hvor de faller. Bare puddinger hele gjengen? Æ blir så inn i helvete førbanna! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeez, Morgan blir holdt igjen til den store gullmedaljen, men det er ikke noe. Men gud forby om en Arsenal spiller blir berørt. Da er det soleklart frispark med engang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser at Arsenal har lært av divene til BarcaHvem lærte United å dive i så fall? Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er jo rene U21 der ute nå Deilig at U21 leder 3-2 mot Arsenal Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sjokk at Alexis har klippekort. Welbeck er 15x bedre enn Alexis i formen han er i. Det er, helt ærlig, en setning jeg aldri trodde jeg skulle lese Når man spiller 350 kamper på ett kalenderår er det ikke rart at Alexis ikke klarer å levere hele tiden. Trenger en hvil. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser at Arsenal har lært av divene til BarcaHvem lærte United å dive i så fall? Midtjylland Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvem er han som kommer inn for United nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Alle faller idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå