Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Bra LVG! Vis dem hvordan jentene i Arsenal legger seg!! 2 Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Varela gjør sin beste Arsenal impression, ruller over på siden Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Der avgjorde Spurs... Faen for en dritt helg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 På tide med Iwobi nå Wengz Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også.Sånn blir det når selvtillitt møter nervøsitet samtidig. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Greit for oss å få noen frispark å? Du kan ikke si noe på at det aller meste har gått deres vei når det kommer til dommern? 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Memphis eller Lingard som må ut nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Sykt at Arsenal fans mister sansen for motspillere bare fordi de "legger seg ned". Da har jeg faen meg sett det også. 6 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Greit for oss å få noen frispark å? Du kan ikke si noe på at det aller meste har gått deres vei når det kommer til dommern? Dommeren har vært helt fair. Eneste feilen dommeren har gjort i kampen her var å ikke gi gult til Gabriel og ikke gi Arsenal straffe for handsen til Schneiderlin. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ford skal av ja... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Instant legende https://twitter.com/ManUtdReport_/status/703968205497356292 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Sykt at Arsenal fans mister sansen for motspillere bare fordi de "legger seg ned". Da har jeg faen meg sett det også. Mister sansen fordi han oppfører seg som en jævla drittunge. Gått i Busquets-skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Inn med verdens beste Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Den nye C. Ronaldo kommer inn for å punktere kampen. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ferguson oppfordret jo spillerne sine til å drive med skuespill i 16 meteren, som oftest når dere var i ferd med å tape et poeng eller 3. Så skal vel ikke snakke om at andre spillere faller lett. Men dere har forbedret dere der, gudskjelov! Utenom når det gjelder young da og kanskje et par andre også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Inn med verdens beste Nest beste. Sterling et jo strengt tatt et større talent Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sykt at Manchester United fans klager over at spiller faller lett. Da har jeg faen meg sett det også. Greit for oss å få noen frispark å? Du kan ikke si noe på at det aller meste har gått deres vei når det kommer til dommern? Dommeren har vært helt fair. Eneste feilen dommeren har gjort i kampen her var å ikke gi gult til Gabriel og ikke gi Arsenal straffe for handsen til Schneiderlin. Du er blind eller uvitende om du ikke ser at Arsenal har fått ufattelig mye billige frispark i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå