Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller.

Are you Benbjo in disguise? Du har rakket ned på Gabriel nå i samtlige innlegg i denne tråden. Finn noe annet å klage på. It’s getting old!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da kan jeg legge meg igjen da. Jeg ser stream, de i etasjen over ser åpenbart kamp, så har blitt spoilet to ganger nå på fem min. Fuck dette, fuck alt.

Wenger OUT!

Hodetelefoner.

Yes, da ble jeg spoilet av Mr. DJ_Dark på Facebook... Spennende å se kamp 30 sekunder etter alle andre! :p

Lenke til kommentar

Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller.

Are you Benbjo in disguise? Du har rakket ned på Gabriel nå i samtlige innlegg i denne tråden. Finn noe annet å klage på. It’s getting old!

Oxlade-Chamberlain er jo skadet. :( Mulig jeg skal begynne å rakke ned på Walcott i stedet.

Lenke til kommentar

Er mye opp og ned med han egentlig, i ene kampen kan ha være veldig god og i neste helt håpløs. Så man vet aldri hva man får med han på banen.. Så det er en risiko at Wenger bruker han i hvilken som helst kamp. Vi skulle hatt Mertesacker på banen i denne kampen, ikke det at han kunne ha havnet opp med farten til Rashford, men vi har ihvertfall Koscielny med fart, og da går det greit å ha en med rutine også ved siden av. Mertesacker er ihvertfall 10x bedre på markeringsspillet enn hva Gabriel er  :confused:

Lenke til kommentar

En unggutt scorer 2 tap-ins, plutselig er han et giganttalent :p

Hvis du har sett Uniteds U18-kamper denne sesongen så ville du også sett at han faktisk er et giganttalent. Samme gjelder Fosu-Mensah som sitter på benken :)

Spis dine ord SpongeFrog  :tease:

Alt jeg spiser er en japp. 2 mål der han kun står på rett plass til rett tid egentlig. Ikke noe imponerende  med noe av det han har vist sån sett egentlig.

Det er ikke tilfeldig når spisser gjentatte ganger står på rett sted til rett tid. Spesielt ikke fire ganger på to kamper. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...