MartinF Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller. Are you Benbjo in disguise? Du har rakket ned på Gabriel nå i samtlige innlegg i denne tråden. Finn noe annet å klage på. It’s getting old! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Å få på Giroud etterhvert kan være viktig! Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Dagens flauste dive av Coquelin, tilsvarende flaut av Wenger å skrike "they make it on purpose" på sidelinjen der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Men da kan jeg legge meg igjen da. Jeg ser stream, de i etasjen over ser åpenbart kamp, så har blitt spoilet to ganger nå på fem min. Fuck dette, fuck alt. Wenger OUT! Hodetelefoner. Yes, da ble jeg spoilet av Mr. DJ_Dark på Facebook... Spennende å se kamp 30 sekunder etter alle andre! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Denne Rashford minner meg om Defoe. Skal være fornøyd om han blir like god som prime-Defoe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Mål incoming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Plis slå inn. Ikke prøv å skyt. Går aldri! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Det er ikke ett lag i verdens som er bedre enn oss på de frisparkene der. Faen ikke ett. Det eneste vi scorer på, no joke. Nøkkelordet er Ozil Cazorla er faen meg syk på de der han også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 For en drittdag. En ukjent unggutt har Arsenal i lomma på sin PL debut. Pool blir utmyket og deler ut sølvtøy til Abu Dhabi. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Mye tryning på Welbz Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller. Are you Benbjo in disguise? Du har rakket ned på Gabriel nå i samtlige innlegg i denne tråden. Finn noe annet å klage på. It’s getting old! Oxlade-Chamberlain er jo skadet. Mulig jeg skal begynne å rakke ned på Walcott i stedet. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Sanchez er nødt å begynne å vise litt mer magi igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 BLÅS FOR OFFSIDE DA FOR HELVETTE Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Satan.. centimetere unna 2-2. Holder nok ikke det her, men stolt av innsatsen til ungguttene uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Faen for et drittlag ass. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Beklager at jeg fornærmet Oxlade-Chamberlain tidligere i dag. Nivået til Gabriel er mye verre enn Oxlade-Chamberlain sitt nivå. Gabriel er faen meg 10x verre enn Flamini. Faen for en ubrukelig spiller. Er mye opp og ned med han egentlig, i ene kampen kan ha være veldig god og i neste helt håpløs. Så man vet aldri hva man får med han på banen.. Så det er en risiko at Wenger bruker han i hvilken som helst kamp. Vi skulle hatt Mertesacker på banen i denne kampen, ikke det at han kunne ha havnet opp med farten til Rashford, men vi har ihvertfall Koscielny med fart, og da går det greit å ha en med rutine også ved siden av. Mertesacker er ihvertfall 10x bedre på markeringsspillet enn hva Gabriel er Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 En unggutt scorer 2 tap-ins, plutselig er han et giganttalent Hvis du har sett Uniteds U18-kamper denne sesongen så ville du også sett at han faktisk er et giganttalent. Samme gjelder Fosu-Mensah som sitter på benken Spis dine ord SpongeFrog Alt jeg spiser er en japp. 2 mål der han kun står på rett plass til rett tid egentlig. Ikke noe imponerende med noe av det han har vist sån sett egentlig. Det er ikke tilfeldig når spisser gjentatte ganger står på rett sted til rett tid. Spesielt ikke fire ganger på to kamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fryktelig omgang nok engang. Håper Arsenal klarer å heve seg og få med seg 1 poeng. Det er i alle fall et akseptabelt resultat. Silver lining at Spurs ligger under i alle fall, men kjenner jeg flaksen min rett så snur de det greit i andre omgang Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Liten tvil om at det blir en nervefylt andre omgang her nå. Så langt har Arsenal virkelig skuffet, og United har vært langt bedre enn fryktet. Dumt det er en omgang igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Fryktelig omgang nok engang. Håper Arsenal klarer å heve seg og få med seg 1 poeng. Det er i alle fall et akseptabelt resultat. Ett poeng er ikke bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå