SintBrus Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 20:13, BBI skrev:Hvor får man Seal mod fra? http://www.ghostrecon.net/html/files.htm På den ovenfornevnte linken kan man laste ned mange mod's til Ghost Recon Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 11:40, Ti_Con_XZ skrev:pizzabud: Jeg er medlem av {HcG} og ma bare si alle disse spillen liker jeg faktisk jevlig godt. Du er vel en CM og FIFA liker din bÆsj hehe, skjønner ingenting - med mindre du er ganjaman. skjønner ikke cm, liker fifa 98 - men hvorfor spør du din kubesj? eneste spilla jeg liker nå er d2lod, sc og cs. hcg klan? er det en dataspillklubb det? siden dere sikkert spiller flere spill enn dere har hår på kuken? [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-28 13:05 ] Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Mine favoritter er: Kingpin Return to castle wolfenstein Serious Sam Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 13:04, pizzabud skrev: Quote: On 2002-02-27 11:40, Ti_Con_XZ skrev: pizzabud: Jeg er medlem av {HcG} og ma bare si alle disse spillen liker jeg faktisk jevlig godt. Du er vel en CM og FIFA liker din bÆsj hehe, skjønner ingenting - med mindre du er ganjaman. skjønner ikke cm, liker fifa 98 - men hvorfor spør du din kubesj? eneste spilla jeg liker nå er d2lod, sc og cs. hcg klan? er det en dataspillklubb det? siden dere sikkert spiller flere spill enn dere har hår på kuken? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-28 13:05 ]</font> Synes det blir litt dumt om uenighet om spill skal få den følgen at drittslenging blir eneste mulighet på å besvare hverandre Hvorfor ikke heller godta hverandres meninger:?: Jeg liker flere av disse spillene jeg, og legger dem inn på maskina så fort jeg kan RTCW, UT, MaxPayne, SOF, MOHAA, etc Men det er ikke tid til å spille alle like mye :sad: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: hehe, skjønner ingenting - med mindre du er ganjaman.skjønner ikke cm, liker fifa 98 - men hvorfor spør du din kubesj?eneste spilla jeg liker nå er d2lod, sc og cs. NÅ er jeg drittlei all den drittkastinga du holder på med. Hvorfor i svarteste gjør du det? Er det fordi du er en liten drittunge som ikke skjønner at SC, CS og d2lod ikke er verdens eneste spill? Du må virkelig ta deg selv i nakken. Dette startet som en seriøs tråd, helt til du kom med dine vanvittig barnslige kommentarer. Hvis du ikke skjerper deg så skal jeg sende en request til moderatorene og be de fjerne deg fra forumet. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 sintbrus: gidder nesten ikke svare på replyen din engang, ser ikke poenget i at du postet den heller. du liker og leke tøff bak pcskjermen, ikke tvil om det. jeg har ikke slengt dritt til NOEN, jeg er ikke noen drittunge, og du bør lese gjennom trådene jeg svarte til før du poster ting som dette og driter deg ut. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 sintbrus: gidder nesten ikke svare på replyen din engang, ser ikke poenget i at du postet den heller. du liker og leke tøff bak pcskjermen, ikke tvil om det. jeg har ikke slengt dritt til NOEN, jeg er ikke noen drittunge, og du bør lese gjennom trådene jeg svarte til før du poster ting som dette og driter deg ut. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-27 12:17, Ganjaman skrev:Har alle de spillene, og liker dem alle sammen! Du er visst en av de tullingene som misforstår alt! du nevner ørten spill og sier du ikke vil nevne flere, så er jeg en tulling som misfårstår alt fordi jeg ikke skjønner at du har og spiller alle de spilla? er du dopet? :smile: [ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-28 18:12 ] Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Til pizzabud & Ti_Con_XZ: Skjerp dere. Hold en gemyttelig tone, og ikke start med noe skitkasting. Det blir bare tull av slikt. Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 flyhigh, hmm.. han kaller meg besj og jeg han kubesj etterpå, big deal? jeg synes i alle fall ikke det. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 18:08, pizzabud skrev:sintbrus: gidder nesten ikke svare på replyen din engang, ser ikke poenget i at du postet den heller.du liker og leke tøff bak pcskjermen, ikke tvil om det. "liker å spille tøff" hmm, hva er det som får deg til å tro at jeg liker det da? Jeg har ikke prøvd å spille tøff. Det jeg derimot er, er seriøs. Du kan gjerne komme med quotes hvor jeg ikke er seriøs. Quote: jeg har ikke slengt dritt til NOEN, jeg er ikke noen drittunge, og du bør lese gjennom trådene jeg svarte til før du poster ting som dette og driter deg ut. Du kaller folk kubesj? Er ikke det drittkasting da? Dessuten skrev du det feil! Jeg har lest de fleste av dine poster, og du oppfører deg som en dr...sekk. [ Denne Melding var redigert av: SintBrus på 2002-02-28 21:31 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 18:51, flyhigh skrev:Til pizzabud & Ti_Con_XZ:Skjerp dere. Hold en gemyttelig tone, og ikke start med noe skitkasting. Det blir bare tull av slikt. Her ser du et eksempel pizzabud. Ta et hint da.. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Dr. Sekk? du er en som tror du er en stormakt her i forumet eller noe slikt, men nå foreslår jeg begge to ikke nevner et eneste ord til om noenting før skittkastingen begynner - selv om det er aldri så gøyt :smile: Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Alle de spillene som jeg ikke nevnte er litt gamle spill som Red Alert, RA2, Tiberian Sun og slike spill. Grunnen til at jeg ikke nevnte dem var at de er nok litt for gamle til å nevne og at de fleste har sikkert spilt dem. Men de er ennå blant mine favoritter, men ikke så høyt oppe på listen nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå