BBI Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Anbefaler: Ghost Recon Half Life serien Unreal Tournament (det kommer snart en toer) Vet du om flere anbefalinger så legg til... Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 disse burde også være med! :smile: -Operation Flashpoint -Rally Championship Extreme -Anarchy Online det meiner nå iallfall jeg... :wink: Lenke til kommentar
BBI Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Takk for hjelpen håper flere legger inn sine yndlings spill. Lenke til kommentar
BBI Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Uplink Comanche 4 Dark Age of Camelot OFP: Red Hammer Return to Castle Wolfenstein Battle Realms Ballistics Empire Earth Zoo Tycoon Flight Simulator 2002 Medal of Honor: AA Red Alert 2 Carmageddon 2 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 La oss ikke glemme Deluxe Ski Jump da!!! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 counterstrike, starcraft, delta force, max payne, jagged alliance Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Baldurs Gate (I+II) Europa Universalis (I+II) Civilization (I+II+III) Empire Earth Ground Control Par timers spilling her ja Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 11:10, BBI skrev:Half Life serien Hvis jeg skal kverulere litt så er ikke Half-Life noen serie. Det er kun ett spill. Opposing Force og Blueshift er ikke noen oppfølgere(forøvrig mange divisjoner under Half-life). btw Half-life 2 må jo på lista over anbefalte spill. Kan ikke være så lenge til nå :smile: Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Kan faktisk hende det er litt tid til HL2 kommer, det er jo ikke så lenge siden de skrinla Team Fortress 2. De kommer jo sikkert til å bruke samme motoren, men et spill som HL2, bare må bli 100% perfekt... Selvom ingenting kan matche half-life.... Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Vet noen bra linker til nedlastning av disse spillene? Bør ikke være demoer :smile: Send svar på e-post Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 half life 2 kommer rundt jul neste år... BEGYNN OG SPARE NÅ! :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 00:29, ratrune skrev:Vet noen bra linker til nedlastning av disse spillene? Bør ikke være demoer :smile: Skal du ha dem får du kjøpe dem... :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Kjøp spillene RatRune. Ellers er jeg overrasket over at ingen anbefaler noen bilspill. (unntatt BoardKill) Jeg vil anbefale desse spillene Ghost Recon, med Navy Seals mod. Colin McRae Rally 2.0 [ Denne Melding var redigert av: SintBrus på 2002-02-26 12:55 ] Lenke til kommentar
BBI Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 " Ghost Recon, med Navy Seals mod. " Hvor få rman Seal mod fra? Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Spill som er å anbefale: Unreal Tournament, Max Payne, Deus Ex, Serious Sam (I & II), Halfe-Life (hele serien), Black&White, Return to Castle Wolfenstein, Diablo II (+expanision pack), Undying, Emperor: Battle for Dune, Tiberian Sun pluss en del andre som jeg ikke har tid til å skrive ned! Resten av clanen {HcG} er meget enige. Lenke til kommentar
jason Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hva med Pacman eller Mrs Pacman Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Arcanum Counter-Strike Age of Empires II Conquers Commandos II Ghost Recon Stupid Invaders Evil Islands Heroes of Might & Magic 3 Hogs of War Might & Magic VII Project IGI StarCraft Broodwar Unreal Tournament Rekkefølge har ikke noe å si. Mvh Nissen Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 21:18, Ganjaman skrev:Spill som er å anbefale:Unreal Tournament, Max Payne, Deus Ex, Serious Sam (I & II), Halfe-Life (hele serien), Black&White, Return to Castle Wolfenstein, Diablo II (+expanision pack), Undying, Emperor: Battle for Dune, Tiberian Sun pluss en del andre som jeg ikke har tid til å skrive ned! Resten av clanen {HcG} er meget enige. hehe, må bare le litt :smile: tror ikke poenget med denne tråden var og nevne alle spilla vi har prøvd/sett, men de vi har og faktisk liker. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 pizzabud: Jeg er medlem av {HcG} og ma bare si alle disse spillen liker jeg faktisk jevlig godt. Du er vel en CM og FIFA liker din bÆsj Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har alle de spillene, og liker dem alle sammen! Du er visst en av de tullingene som misforstår alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå