Gå til innhold

Til salgs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at ingen kommenterte bildet(ene) forrige gang du la de inn. Synes dette er spennende gjensyn. På barneskolen kunne jeg tenke meg å bli lastebilsjåfør som det het den gangen, og helst skulle det være i en stor Volvo. Det tøffeste på markedet den gang ved siden av MAN og Mercedes.

Flott billedserie med V1 hvor grombilen står i fin positur herlig belyst av solen bakfra fra høyre. Den har skilter på og jeg antar at den var i drift på tidspunktet bildene ble tatt.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Utrolig at ingen kommenterte bildet(ene) forrige gang du la de inn. Synes dette er spennende gjensyn. På barneskolen kunne jeg tenke meg å bli lastebilsjåfør som det het den gangen, og helst skulle det være i en stor Volvo. Det tøffeste på markedet den gang ved siden av MAN og Mercedes.

Flott billedserie med V1 hvor grombilen står i fin positur herlig belyst av solen bakfra fra høyre. Den har skilter på og jeg antar at den var i drift på tidspunktet bildene ble tatt.

Mvh Ragnar

Tror ikke den var i drift lenger og derfor til salgs. Kanskje har du kjørt forbi der på vei mot Kongsberg på gamle veien der du kommer ned en bratt svingete bakke før Fiskumsletta. I bånn av bakken ligger ei tomt med gamle biler og en del skrap. jeg stoppet der og gikk inn en gang og resultatet av det er det som finnes i mappa jeg henviser til. Naboene vil bli kvitt "skraphandelen" da den nok skjemmer omgivelsene, men enn så lenge ligger den der og blir kanskje det i framtia også.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...