LarZen Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Har du fulgt anvisningene for å feste den? På mitt hode så drar jeg bakdelen av stroppen godt ned bak på skallen min slik at vekten blir bedre fordelt over hodet. Den er ikke veldig behagelig liksom, men nok til at jeg kan hode på i en økt med ett eller annet spill. Har ikke sånn behov for å holde på så lenge med Quest uansett, så komfort spiller ikke like stor rolle som med VR settet jeg har på PC hvor jeg holder på betydelig lengre når jeg først er i VR. Jada jeg har fulgt instruksjon og sett på endel YT klipp. Men ser at jeg ikke er alene og at endel har festet litt mot vekt på bakerste stropp. For for mitt hode så vil VR brillene skli ned om jeg har den på meg som anvist. Eneste mulighet for å stoppe at det da skal skje er å justere strammene men da forflyttes hele vekt skalaen og det blir som å ha på en dykkermaske som sitter for stramt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 Kjøpte meg en ekstra på et tidspunkt for å leke meg med. Da den ene av mine røyk så byttet jeg bare ut med den ekstra jeg hadde. De lever fremdeles heldigvis så mye som jeg bruker dem. Men jeg passer også alltid på å enten sette i dvale modus i steam innstillingene eller dra ut støpslet når jeg ikke bruker dem så varer de lengre. Fikk det til å funke igjen nå. Sist jeg prøvde å tilbakestille firmwaren gikk det ikke, men nå var universet snillere med meg. Koblet begge basestasjonene i to fjernstyrte IKEA-stikk så jeg kan skru av begge med mobilen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. juni 2019 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Upload’s E3 VR Showcase To Feature Over 30 Games On June 10 https://uploadvr.com/upload-e3-vr-showcase-30-games/ Kl 18 i morgen. Kan bli gøy God natt. Endret 9. juni 2019 av Enceladus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Hvis man har lyst til å bruke PSVR på PC. https://store.steampowered.com/app/992490/iVRy_Driver_for_SteamVR/ Må litt mikk til med noen webkameraer, spesifike move controllere osv. men hvistnok mulig. Ellers skulle jeg ønske Blood and Truth var tilgjengelig på PC. https://www.eurogamer.net/articles/2019-06-03-vr-game-tops-uk-physical-chart-for-first-time Så mange gode VR titler som er dedikert til PSVR. Endret 10. juni 2019 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Under 30 minutter til E3 VR Stream med Upload. Håper vi får se spillet til Respawn Entertainment i dag. Jeg er veldig spent på hvordan det blir. Endret 10. juni 2019 av Enceladus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Må innrømme at dette er vel den biten jeg forventer minst av på E3, men gleder meg mest til likevel Edit: Det ligner på Blade Runner. Jeg kjøper. Endret 10. juni 2019 av Lakus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Var en del interessante spill der som må sjekkes ut nærmere. Men jeg har allerede topplisten min klar utover året 1. Boneworks 2. No Man's Sky VR 3. Stormland 4. Asgard's Wrath 5. Population: ONE I den rekkefølgen. Alt annet blir en bonus. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Ja enig. Vi har fortsatt ikke en killer app/system selger for VR. Beatsaber er kanskje det nærmeste og tja VRChat kanskje? Men begge mangler fortsatt noen kvaliteter for å være den drivkraften som får millioner til å kjøpe et VR sett. Men vi har noen spill på vei nå med potensiale; Boneworks, Stormland, Asgards Wrath og muligens No Man's Sky men det har jo folk allerede sett så... Jeg tror foreløpig så er det Boneworks som kommer nærmest akkurat nå. Når jeg ser reaksjonene til folk i kommentarfeltene så er det tydelig at dette kan bli et spill som selger VR til gamere. Jeg tror også Respawn Entertainment har en mulighet, først og fremst fordi de er et av de større spillstudioene gamere allerede kjenner, men vi får se... Og så var det Valve da. Valve Index blir viktig med tiden og trolig sammen med spillene Valve lager. Index hardwaren er dyr og eksklusiv akkurat nå, noe jeg tror er en fordel Valve også spiller på, det skaper en etterspørsel. Men så trenger den noen spill da som viser hva maskinvaren er god for. Valve ruger muligens på det (gull)egget. Og Boneworks ser ut til å bygge opp forventningene. Men er det nok? Jeg venter Valve... Og hvor er min Index?!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Kjøpt vr spill for 1800.kr VR ER BEST kjøpt det hos oculus.com allt sammen Apex Construct 19.99.dollar Vader Immortal: Episode I 9.99. dollar Dead and Buried II 19.99. dollar Drop Dead: Dual Strike Edition 14.99. dollar Beat Saber 29.99. dollar Apollo 11 9.99. dollar Fruit Ninja 9.99. dollar Virtual Desktop 19.99. dollar Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Er flere som spiller Apex Construct på Oculus Quest dere,spillet er helt sprøtt veldig mye feil der + på kvelden er det vanskelig å sikte med buen rører på seg alle veier, virker som det med bua rører på seg er lite lys ellers ikke noe problem da, merker faen meg jeg ble heve ut av spillet i dag spillet så mye jeg har vont hånd ledet, er da jeg går ned trapper når jeg telportere ned. er så hekta på det spillet nå å all de feilene da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 Ser det er umulig aa copy bilder fra Oculus Quest... vet det gaar med Facebook men har ikke bruker paa den dritt siden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juni 2019 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) r/OculusQuest Posted byu/ggodin 9 hours ago Oculus is forcing me to remove the SteamVR feature in Virtual Desktop Hi guys, I'm sorry to announce this but Oculus doesn't want the SteamVR streaming feature in their store. I've been developing in VR for 5+ years and as some of you may know, I like to experiment and push the envelop with the tech. I saw the ability to stream VR content from your PC as a very cool idea. I thought it would be a perfect fit for my app since it already gives you access to your computer. Like a nice bonus feature. I worked on this for months and was eager to improve the functionality as I received your feedback over the last few days but according to Oculus, I am hurting Quest.. I will look into providing a separate APK with the VR streaming functionality enabled and make it available through SideQuest over the next few days. 1.7k points721 comments Endret 12. juni 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Det at jeg gikk for Vive istedenfor Oculus fortsetter å trekke på smilebåndet mitt en gang iblant, når sånt kommer frem. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) VR minute Tested. Oppsummering av VR på E3. https://youtu.be/qs-84qCoEPQ?t=5508 Og Tested sine følelser angående Cyberpunk: https://youtu.be/qs-84qCoEPQ?t=1905 Akk ja. En gang i tiden hadde jeg vært så utrolig hypet på cyberpunk. Når jeg i dag ser gameplay fra spill i førsteperson så tenker jeg bare hvor utdatert det føles. Hvis CD Project Red virkelig ønsket å "maximize our immersion" så skulle de gått for VR. Det ville passet så utrolig bra i et spill som Cyberpunk. Endret 13. juni 2019 av Enceladus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Nja.... et bra 4K HDR TV gir opplevelser du kan bare glemme i VR. Men en må ha litt godsaker for å få en topp opplevelse. SDR på en sliten første gen konsoll eller sliten PC er ikke veien å gå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Siste oppdatering til Oculus Rift S som kom i dag har løst alle bugs jeg har opplevd så langt. Spilte så mye VR i kveld at armene mine føltes som VR armer mens jeg taster her Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 (endret) Leketips til dere med "mobil" Quest. Kjøp en IR lommelykt så kan dere gå rundt i stummende mørke med Quest som "Nightscope". Endret 14. juni 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå