Gunfreak Skrevet tirsdag kl 20:48 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Skal teste Oblivion I VR i mårra. Tenker jeg teste bare VR, men med mus og tastatur først. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet tirsdag kl 21:55 Del Skrevet tirsdag kl 21:55 Trene Arnholdt skrev (1 time siden): Gratulerer med ny rig! 😃👍 Jeg gikk også for en ferdig komplett-pc for noen uker siden, da det virket umulig å få tak i et 5090. På min fulgte det med litt deler men ingen forklaring på hva alt var. Fant ut at det fulgte med støtte til skjermkortet, som jeg måtte skru på selv. Kortet er langt og tungt, så denne hjelper til så kortet ikke siger ned. Har du fått med deg det, ellers var dette et lite tips. Takker. Jeg får sjekke om jeg har fått med støtte. Tenkte ikke på det. Så takk for tipset! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 02:18 Del Skrevet i går, 02:18 Har den her Head Elite Strap med 8000 mAh batteri + hodetelefoner| for Meta Quest 3 å 2 av de her 2000 mah 👍👍👍👍 @Enceladus 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Har hatt min Pimax Crystal et par uker nå så tok en siste avsjekk om jeg skulle beholde den med en a/b test med arbeidshesten q3. Q3 har jo fantastiske linser, veier ingenting, funker trådløst og har kontrollere med glimrende tracking mens PC veier nærmere kiloen, husker ikke rominnstillinger fra 5 minutter siden, har klovnetracking og verden tyngste og stiveste displayport kabel. Men i direkte sammenligning i Kayak Mirage med 100% pixelscaling. Nei, her er det ingen vei tilbake. Q3 ble som å se inn i et grøthav, ikke bare oppløsningen men også komprimeringen som var mye mer betydelig enn jeg var klar over. Og på nattestid, lokal dimming er på ingen måte perfekt, men her blir også Elite Dangerous spillbart. Så ingen retur og dropper oppgradering til Super selv om enda fler pixler og litt mer fov selvsagt frister. Fremdeles 8999 på proshop som jeg vil si er helt riktig pris. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden De spillene her har jeg til meta quest 3 noen har til psvr2 der helvete løs i spillingen tilbud på mange av de Resident evil 4 vr Metro awakenin vr Slot car vr Guardians frontline vr Zero caliber 2 vr Bulletstorm vr Realm of the fallen vr After the fall vr AIlen rogue incursion vr Red matter 2 vr Red matter vr Lego bricktales vr Republioue vr Batman arkham shadow vr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Irriterer meg jævlig at PSVR2 har noen gode spill som ikke kom til PC som RE4 remake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå