Gunfreak Skrevet søndag kl 19:25 Del Skrevet søndag kl 19:25 1 minute ago, Dr.Peedee said: Gratulerer!! Hvilket kort ble det? Ble PNY sin 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet søndag kl 20:53 Del Skrevet søndag kl 20:53 1 hour ago, Gunfreak said: Ble PNY sin Litt luksus å få to generasjoner i en oppgradering. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet mandag kl 15:56 Del Skrevet mandag kl 15:56 18 hours ago, ps5 said: Litt luksus å få to generasjoner i en oppgradering. Blir spennede. Men puster ikke ut før alt er på plass og fungerer. Jeg har aldri funka opp en PC oppgradering. Men hater det. Hovedkort og CPU er jo såklart det verste. Det meste andre er jo plug and play. Men tror ikke jeg har bytta PSU på sånn 15 år. Egentlig burde jeg bytte hele kabinettet. Det er vel 20 år gammalt. Den har jo egentlig noen USB plasseringer foran. Men ledningene fra de usb pluggene har hvert ødelagt i type 10år. Så de 2 extra USBene har jeg ikke fått brukt på lenge. Så kan hende jeg nå bestille et nytt kabinett om 5090 viser seg å være for stor. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet mandag kl 16:21 Del Skrevet mandag kl 16:21 Ellers forsetter Ready or not å være en av mine favoritt spill i VR. 8mb.video-sWq-hxwkmrGy.mp4 8mb.video-Nzi-P0eZ72fO.mp4 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Så er det å vente på incompetensen til posten. De fikk pakka fra komplett i går og jeg bestilt hvor pakka skulle settes fra seg. Og det var rundt 16 i går. Siden da har ingenting skjedde. På 24 timer. Sikkert fordi i dag drives hele posten av en kar som heter Bob. Og han jobber bare hver fjerde onsdag i måneden mellom 11 og 12. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 5 minutes ago, Gunfreak said: Så er det å vente på incompetensen til posten. De fikk pakka fra komplett i går og jeg bestilt hvor pakka skulle settes fra seg. Og det var rundt 16 i går. Siden da har ingenting skjedde. På 24 timer. Sikkert fordi i dag drives hele posten av en kar som heter Bob. Og han jobber bare hver fjerde onsdag i måneden mellom 11 og 12. Håper du ikke får levert 40000 utenfor døra? Ingen hentested i nærheten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 3 minutes ago, ps5 said: Håper du ikke får levert 40000 utenfor døra? Ingen hentested i nærheten? Bor på landet og jeg er hjemme 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 3 minutes ago, Gunfreak said: Bor på landet og jeg er hjemme Postmannen er litt opptatt neste uka med Halflife 2 RTX 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden 2 minutes ago, Gunfreak said: Bor på landet og jeg er hjemme Bor på en øy på landet. Det er helt bingo med levering av pakker her 🙄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå