Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
18 hours ago, ps5 said:

Litt luksus å få to generasjoner i en oppgradering. 
image.thumb.png.62cab1305fba403c95a9a0f24e037dea.png

Blir spennede. Men puster ikke ut før alt er på plass og fungerer. Jeg har aldri funka opp en PC oppgradering. Men hater det. Hovedkort og CPU er jo såklart det verste. Det meste andre er jo plug and play. Men tror ikke jeg har bytta PSU på sånn 15 år. 

Egentlig burde jeg bytte hele kabinettet. Det er vel 20 år gammalt. Den har jo egentlig noen USB plasseringer foran. Men ledningene fra de usb pluggene har hvert ødelagt i type 10år. Så de 2 extra USBene har jeg ikke fått brukt på lenge.

Så kan hende jeg nå bestille et nytt kabinett om 5090 viser seg å være for stor.

Lenke til kommentar

Så er det å vente på incompetensen til posten.

De fikk pakka fra komplett i går og jeg bestilt hvor pakka skulle settes fra seg. Og det var rundt 16 i går. Siden da har ingenting skjedde. På 24 timer. Sikkert fordi i dag drives hele posten av en kar som heter Bob.  Og han jobber bare hver  fjerde onsdag i måneden mellom 11 og 12.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Gunfreak said:

Så er det å vente på incompetensen til posten.

De fikk pakka fra komplett i går og jeg bestilt hvor pakka skulle settes fra seg. Og det var rundt 16 i går. Siden da har ingenting skjedde. På 24 timer. Sikkert fordi i dag drives hele posten av en kar som heter Bob.  Og han jobber bare hver  fjerde onsdag i måneden mellom 11 og 12.

Håper du ikke får levert 40000 utenfor døra? Ingen hentested i nærheten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...