ps5 Skrevet lørdag kl 11:30 Del Skrevet lørdag kl 11:30 (endret) Om ikke alle har gitt opp FS2024 så kan den nå kjøres med DLSS4, tester selv as we speak men virker svært lovende. Da har jeg fått testet litt, ikke lett å a/b teste da fs2024 gjerne tryner (skikkelig) når man switcher mellom taa og dlss, men rent subjektivt er problemene med tidligere dlss borte og man får litt høyere ytelse med dlaa vs taa 100%. Så la oss kalle det en god start. Jeg vil nok kjøre denne fremover. Endret lørdag kl 14:46 av ps5 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet lørdag kl 12:01 Del Skrevet lørdag kl 12:01 31 minutes ago, ps5 said: Om ikke alle har gitt opp FS2024 så kan den nå kjøres med DLSS4, tester selv as we speak men virker svært lovende. Funker DLSS4 på 30xx kort eller bare 40xx? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet lørdag kl 12:10 Del Skrevet lørdag kl 12:10 Gunfreak skrev (6 minutter siden): Funker DLSS4 på 30xx kort eller bare 40xx? Funker slik jeg forstår det. Det vil si du får DLSS med mindre ghosting og artifacts ved bevegelse Lenke til kommentar
ps5 Skrevet lørdag kl 12:11 Del Skrevet lørdag kl 12:11 Ghosting er nettopp et av problemene som dlss4 skal addressere, 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet lørdag kl 12:56 Del Skrevet lørdag kl 12:56 DLSS 4 funker til og med i Cyberpunk modden c4786510b85a3e0dcb2bf23282e6a506~2.mp4 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) @Gunfreak Hvordan fikset du å velge modus på drakten uten trackpad på kontrolleren i Crysis? Edit: nevermind. Man velger med å flytte armen. Endret 5 timer siden av Enceladus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 26 minutes ago, Enceladus said: @Gunfreak Hvordan fikset du å velge modus på drakten uten trackpad på kontrolleren i Crysis? For meg var bare å trykke ned høyre stick. Brukte litt tid på å skjønne hvordan jeg faktisk valgte saker. Trodde først jeg måtte flytte på stikka. Så trodde jeg at jeg valgte det med hode. Men det er mye enklere enn så. Trykke ned høyre stikke. Og flytt høyre kontroll. Det er alt som skal til. Egentlig kjempe lett. Og veldig raskt når man har skjønt det. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Fikk ikke testet veldig mye. Men dette virker lovende! Ble mest dilling med grafikk innstillinger og så var det en del styr med PSVR2 jeg bruker nå... Jævla drittheadsett! Forsøker å spare Quest 3 batteriet inntil jeg får nytt i posten, så må slite med PSVR2 i noen uker nå. Endret 5 timer siden av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå