Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Om ikke alle har gitt opp FS2024 så kan den nå kjøres med DLSS4, tester selv as we speak men virker svært lovende.

Da har jeg fått testet litt, ikke lett å a/b teste da fs2024 gjerne tryner (skikkelig) når man switcher mellom taa og dlss, men rent subjektivt er problemene med tidligere dlss borte og man får litt høyere ytelse med dlaa vs taa 100%. Så la oss kalle det en god start. Jeg vil nok kjøre denne fremover.

Endret av ps5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
26 minutes ago, Enceladus said:

@Gunfreak

Hvordan fikset du å velge modus på drakten uten trackpad på kontrolleren i Crysis?

For meg var bare å trykke ned høyre stick. Brukte litt tid på å skjønne hvordan jeg faktisk valgte saker. Trodde først jeg måtte flytte på stikka. Så trodde jeg at jeg valgte det med hode.

Men det er mye enklere enn så. Trykke ned høyre stikke. Og flytt høyre kontroll. Det er alt som skal til. Egentlig kjempe lett. Og veldig raskt når man har skjønt det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke testet veldig mye. Men dette virker lovende!
Ble mest dilling med grafikk innstillinger og så var det en del styr med PSVR2 jeg bruker nå... Jævla drittheadsett! Forsøker å spare Quest 3 batteriet inntil jeg får nytt i posten, så må slite med PSVR2 i noen uker nå.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...