Enceladus Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Lol! Aldri hørt om spillet, er dette makkverket populært? Så dårlig at det er bra kanskje? Uansett videoen var 😂 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober DrAlban3000 skrev (På 2.10.2024 den 6:56 PM): Install guide på Patreon siden til Peter Boese. Følg slavisk (7zip er et krav) Er det verdt det? Føles som mye å klatte på et gammelt spill installerte det i går or brukte en del tid på å finne ut at virtual desktop og en del config var nødvendig for å få bra resultat. Til slutt ble det veldig bra, men nå som "alt er på plass" så har disse addonsene fristet litt også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Ser ut som at Vr Batman spillet har blitt veldig godt mottatt. Som gjør set litt surt at det ikke kommer til PC. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Klubb/rave/EDM miljøet i VRChat er helt sinnsykt! Oppdaget det for et par veker siden og jeg har knapt gjort annet. Helgene spesielt er fullpakket av events med mye folk! Anbefaler folk å sjekke ut. Det er virkelig veldig kult! Her en kalender som viser alle pågående og planlagte events. Det er veldig mye som skjer! https://vrc.tl/# Et lite utvalg av diverse greier jeg har opplevd så langt: 8a7a8ac30cce34b967f58aa78ca05721_0.mp4 ce67b82bca74acf0e28d345f94247af8.mp4 75df30db81d97633e3e4173863078333.mp4 6937b43e4d7857a69120a14e54911386.mp4 Jo mer crazy effekter jo bedre synes jeg. Det er sykt kult i brillene! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Jeg ligger strak ut på sofaen og ser opp i taket når jeg er i VRChat. Verden er tiltet rundt med Quest sin lying down mode. Det er en genial funksjon! Definitivt den mest behagelige måten å være i VR til nå for meg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober (endret) 32 minutes ago, Gunfreak said: Ser ut som at Vr Batman spillet har blitt veldig godt mottatt. Som gjør set litt surt at det ikke kommer til PC. Kjøpte og testet så vidt i går. Joda virker jo gøy. Spillet hadde litt dårlig oppløsning. Men ble bedre da jeg kjørte det via optimizer appen. Men jeg er altfor hektet på vrchat akkurat nå til at noe annet frister Kjøpte egentlig spillet mest fordi jeg skal avsted på en liten ferie nå og da er det gøy å la folk leke Batman i brillene, kanskje de blir fristet til å kjøpe en selv. Endret 26. oktober av Enceladus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Trenger ikke LSD når man har dette! 775fab923eb6a62fa021834cfa965086.mp4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Står fremdeles ikke noe dato på Behemoth på steam. Så ser ut som skydance er teite igjen og vi på PC må vente. Hadde gledet meg til å spille det I november. Men får håpe Metro innfirer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Metro awakening kommer forresten neste tirsdag. Håper det kommer noen reviews snart Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober @Enceladus anbefaler deg å sjekke ut VRchat verdenen Organism, det er noe av det feteste jeg har opplevd i spillet. Det er helt sinnsykt trippy og kult hvor bra de klarer å lage en illusjonsverden. Og for en veldig avlsappende verden kan jeg anbefale Aquarius. Litt anderledes enn rave-partyene dine, men absoulutt verd en visitt! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober 4 hours ago, Alak87 said: @Enceladus anbefaler deg å sjekke ut VRchat verdenen Organism, det er noe av det feteste jeg har opplevd i spillet. Det er helt sinnsykt trippy og kult hvor bra de klarer å lage en illusjonsverden. Og for en veldig avlsappende verden kan jeg anbefale Aquarius. Litt anderledes enn rave-partyene dine, men absoulutt verd en visitt! Kult! Skal sjekke ut! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober (endret) Har dukket opp noen førsteinntrykk av Alien Rogue Incursion og det virker lovende: https://www.roadtovr.com/alien-rogue-incursion-previews-release-date/ Det hadde vært skikkelig bra for VR markedet hvis alle de fire store kan levere gode opplevelser i år. Batman, Alien, Metro og Behemoth. Skal vi ta en bingo på om de større spillsidene i Norge kommer til å dekke spillene og med anmeldelser? haha! Jeg tipper det blir lite eller ingen dekning, som vanlig 🙄 Endret 29. oktober av Enceladus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober 10 minutes ago, Enceladus said: Har dukket opp noen førsteinntrykk av Alien Rogue Incursion og det virker lovende: https://www.roadtovr.com/alien-rogue-incursion-previews-release-date/ Det hadde vært skikkelig bra for VR markedet hvis alle de fire store kan levere gode opplevelser i år. Batman, Alien, Metro og Behemoth. Skal vi ta en bingo på om de større spillsidene i Norge kommer til å dekke spillene og med anmeldelser? haha! Jeg tipper det blir lite eller ingen dekning, som vanlig 🙄 Ja, merkelig det der. Gleder meg til Metro om en uke,(dagen etter kan se veldig mørk it) Virker ikke som Behemoth kommer på PC med det første, så for håpe at Metro og Alien er bra. Og i Januar kommer Assetto Corsa Evo som kan bli episk i VR. Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Jeg tror kanskje Behemoth vil få medieomtale hos f.eks. gamer, da det kiler godt på nostalgibeinet til Shadow of the Colossus. Ellers er det vanskelig for noen å få noe inntrykk av VR i mainstream norsk media. Men heldigvis har vi YouTube som gjør jobben langt mer grundig, haha. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Ghostwire: Tokyo er nå gratis på Epic Store! https://store.epicgames.com/en-US/p/ghostwire-tokyo For oss VR spillere så er spillet også kompatibelt med UEVR injector og kan spilles i VR. Spillet er rated som "works well" https://discord.com/channels/747967102895390741/1071086546041712770 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Microsoft’s New VR Partner for MSFS 2024 Revealed - PIMAX! Dette var kule nyheter. Så får vi se hva det har å si, om noe i hele tatt Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Gunfreak skrev (På 29.10.2024 den 7:10 PM): Og i Januar kommer Assetto Corsa Evo som kan bli episk i VR. Og det tror jeg også. Og igjen, skal absolutt alle racing spill/utviklere bortsett fra GT7 sabotere PSVR2? Og hvor lenge skal det måtte bli slik? Her sitter jeg med en PS5 som gir meg fryktelig med begrensninger opp mot racing generelt + mangel av VR. EA sport har droppet PSVR2 både til F1 og WRC. Skjønner ingenting. Er det Sony eller utviklerene som gir faen? Heller aldri skjønt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober 56 minutes ago, Sovna said: Og det tror jeg også. Og igjen, skal absolutt alle racing spill/utviklere bortsett fra GT7 sabotere PSVR2? Og hvor lenge skal det måtte bli slik? Her sitter jeg med en PS5 som gir meg fryktelig med begrensninger opp mot racing generelt + mangel av VR. EA sport har droppet PSVR2 både til F1 og WRC. Skjønner ingenting. Er det Sony eller utviklerene som gir faen? Heller aldri skjønt. Kjøpte WRC for noen dager siden. Men VR er vist ikke veldig bra implemert. Har ikke fått testa det enda. Er mye å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Gunfreak skrev (13 minutter siden): Kjøpte WRC for noen dager siden. Men VR er vist ikke veldig bra implemert. Har ikke fått testa det enda. Er mye å sette seg inn i. Grafikken til WRC må du ikke forvente i GT7 klassen, bare å glemme. Men spillegleden pga av realistisk kjørefysikk kan du glede deg til. Bør ha et direct drive ratt riktignok. Men igjen, dypt deprimert over at jeg ikke kan få denne gleden i VR. Har ingen forståelse for denne tregheten. Hvor er hinderet liksom.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober 16 minutes ago, Sovna said: Grafikken til WRC må du ikke forvente i GT7 klassen, bare å glemme. Men spillegleden pga av realistisk kjørefysikk kan du glede deg til. Bør ha et direct drive ratt riktignok. Men igjen, dypt deprimert over at jeg ikke kan få denne gleden i VR. Har ingen forståelse for denne tregheten. Hvor er hinderet liksom.. Alle penga mine går til vr flying. Så her er det bare en TM 150T eller hva det nå heter. Har spilt en del Dirt 2.0 og er helt elendig i det, enda mer elendig enn i Assetto Corsa som jeg er veldig elendig i. Jeg kan fly opp ned 20 meter over bakken I Mach 1.2 i en F16 uten problemer, men holder meg på en bane I 3 runder. Det greier jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå