Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Nei kødder du? Må innrømme at jeg ikke har fått opp settet enda. Startet med Vive sin Setup med VIVEPORT, og skulle aldri gjort det. Don't do it. Gå Direkte Til Steam(VR). Startet med en forbaska HTC-login (enda en ny konto, så de fikk en dummykonto...). Man kan koble Steam til HTC, men ikke søren om det skjer her.

Hm....vel...hm...kan gå rundt i rommet og klistre opp postits Base #1, Base #2, oppdatere Steam, ta ned ? Windows Update tar jo kanskje et par timer hvis du er riktig heldig.

Kødder ikke der. :)  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått settet enda? Lekte litt igår, helt konge. Ingen problemer med briller heller, og mine er "ultra wide screen".

Fikk svar fra Elkjøp, Doom skulle være inkludert i koden (ikke i mitt tilfelle). Fikk svar fra HTC support, ser ut som de kan oversende en løs Doom VFR-kode ved bevis av kjøp (antar kvittering). Prøver...

Lenke til kommentar

Fått settet enda? Lekte litt igår, helt konge. Ingen problemer med briller heller, og mine er "ultra wide screen".

Fikk svar fra Elkjøp, Doom skulle være inkludert i koden (ikke i mitt tilfelle). Fikk svar fra HTC support, ser ut som de kan oversende en løs Doom VFR-kode ved bevis av kjøp (antar kvittering). Prøver...

ja henda de i dag.

Lenke til kommentar

The Talos Principle er konge! Minner litt om portal faktisk bare uten portalene men mye av samme type gåter.

http://store.steampowered.com/app/552440/The_Talos_Principle_VR/

Er 50% av til 135 kr akkurat nå. Er også massevis av muligheter når det kommer til bevegelse, så noe for alle her.

Jukset til en løsning på en av gåtene tror jeg :p

post-56355-0-34204300-1513643465_thumb.jpg

*potet kvalitet på bilde tatt med kamera på skjerm*

Lenke til kommentar

Detalj for Black Friday Vive; hvis Doom mangler (Elkjøp) i bundle, hør gjerne med HTC Vive support. De sendte akkurat en DOOM VFR Steam kode i email etter at kopi av faktura ble sendt som bevis på handel og dato. Bundlekoden løses inn som vanlig. Yeah!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Testet fallout 4 vr litt nå, men Oculus Rift likte ikke spillet helt figuren gikk ned på kne da, skal testet med Htc Vive da siden ikke nå før jul ellers risikerer jeg 110% spille idiot igjen, da jeg skulle sette opp Htc Vive fikk jeg ikke Htc Vive til virke grunnen jeg glemte sette i Lang kabel med 3.5 jack på vær side i base station a over til base station b, synes Htc Vive er mer innviklet en hva Oculus Rift er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...