Enceladus Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Oculus Rift Core 2.0 Update Now Available in Beta – Hands-on with Home & Dash https://www.roadtovr.com/oculus-rift-core-2-0-update-now-available-beta-hands-home-dash/ Ja jeg prøvde denne. Syntes den var ustabil så jeg gikk tilbake til den gamle versjonen. Men blir nok bra med tiden Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 GAAAAAAAAAAAAAAAAAH holder på å bli gaaaaaaaaaaaal! Like før jeg maler om hele leiligheten eller noe i påvente av Vive, nest beste har blitt å omorganisere soverommet med drill, maling, sparkling, må da snart være her O-: Haha! Det minner meg om da jeg ventet på Vive for nå snart to år siden. Ventetiden var en lidelse. Og i påvente ble stuen gjort om til VR rom og Soverommet ble den nye stuen Og en svær vedovn måtte ofres for en optimal romløsning. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Last ned Beta patch for Fallout 4 for å fikse lav oppløsning/uskarphet. http://steamcommunity.com/games/611660/announcements/detail/1464097826809906021 How to access the Steam Beta: 1. Log into Steam. 2. Right Click on Fallout 4 VR in your Library. 3. Select Properties. 4. Select Betas. 5. A drop down menu will appear. Select Fallout 4 VR Update 1.0.28.0 6. Select OK. 7. Wait for the game to update. 8. When done, Fallout 4 VR Update 1.0.28.0 should appear in your Library. Endret 12. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
Boye Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Stua er klar Men alt junket i soverommet ligger nå i stua, så.... Virker som løsningen på "lav oppløsning" er supersampling? Ganske hardcore (1.4x?), tror jeg må ha nytt skjermkort snart (har et 1070). EDIT: ingen anelse hva som skjedde med skrifttypen / fontsize på denne posten. Endret 12. desember 2017 av Boye Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Stua er klar Men alt junket i soverommet ligger nå i stua, så.... Virker som løsningen på "lav oppløsning" er supersampling? Ganske hardcore (1.4x?), tror jeg må ha nytt skjermkort snart (har et 1070). EDIT: ingen anelse hva som skjedde med skrifttypen / fontsize på denne posten. Ja jo mer supersampling du kan kjøre på med jo skarpere blir bildet. Det er et must i alle VR spill. Men noen spill er enten bare for krevende eller for dårlig optimalisert til at det funker... Jeg driver å styrer på med Fallout 4 nå for å finne den riktige balansen. Det er spesielt vrient siden spillet mangler skikklige innstillinger for dette så man må finne andre måter å gjøre det på. Til nå har denne guiden funket greit: https://www.reddit.com/r/Vive/comments/7j8zj5/how_to_make_fallout_4_vr_look_really_sharp_all/ Men spillet virker å bare være for krevende til at jeg kan forvente at det skal se noe bra ut, enten det eller så er det bare dårlig optimalisert. Store åpne miljøer er veldig tricky å få til å se bra ut samtidig som det er stabilt. Det som funker best er små innelukkede miljøer og spill spesiallaget for VR slik som The Lab eller en del av spillene Oculus lager. De er virkelig helt nydelige i VR! Fallout 4 less so... Jeg trenger neste generasjons skjermkort! Endret 12. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ok folk tror det bare er å kjøpe seg 4K VR sett... Jeg kan ikke nok om det, mulig supersampling er sykt mye mer krevende. Men regner med også 4K er for krevende i de feste spill med dagens skjermkort. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Jeg venter, jeg venter ser Lefdal fått inn HTC VIVE, snart ringer jeg de sier att jeg ikke fått coden på Fallout 4 vr Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Bethesda fortsetter å patche spillet. Nå kjører spillet faktisk ganske greit for meg og ser greit ut, dette kan jeg leve med. http://steamcommunity.com/games/611660/announcements/detail/1464097826809906021 Koser meg med spillet nå Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Fallout 4 VR Master Tweak/Fix Threadhttps://www.reddit.com/r/Vive/comments/7jh9ih/fallout_4_vr_master_tweakfix_thread/ Satt Supersampling i spillet ved å følge instruksjonen linken over og spillet ser absolutt ganske pent ut på 2.0 opp fra 1.2 som er default satt av Bethesda i Beta patchen. Men det går noe utover ytelsen på 2.0 Uff nå har jeg ikke lyst å gå tilbake til lavere SS innstillinger Endret 13. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Fallout 4 VR Master Tweak/Fix Thread https://www.reddit.com/r/Vive/comments/7jh9ih/fallout_4_vr_master_tweakfix_thread/ Satt Supersampling i spillet ved å følge instruksjonen linken over og spillet ser absolutt ganske pent ut på 2.0 opp fra 1.2 som er default satt av Bethesda i Beta patchen. Men det går noe utover ytelsen på 2.0 Uff nå har jeg ikke lyst å gå tilbake til lavere SS innstillinger Åsen er det å drepe deathclaw i vr du. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 (endret) Åsen er det å drepe deathclaw i vr du. Har drept en til nå. Men den satt seg fast nedi ett hull så jeg sto bare å skjøt til den døde Tviler sterkt på at jeg kunne tatt den om den kom løpende mot meg. Er level 4 nå og har forstatt bare pingle våpen. Har en fat man og en minigun men uten ammo. Endret 13. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 https://www.gamereactor.no/anmeldelser/618713/Fallout+4+VR/ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Noen som vet hvordan det vil gå hvis jeg stikker en stasjonær pc med en 750 watt strømforsyning i stikkontaktene som er på tog? Tar tog hjem til jul og kom på at Windows MR settet mitt jo er perfekt reise VR så lenge jeg har et støpsel å plugge den i Er jo ingen sensorer jeg trenger å sette opp og så kan jeg sitte med xbox kontroller å styre opplevelsen, se en film eller spille minecraft. Ville gjort reisen på 8 timer litt mer behagelig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Noen som vet hvordan det vil gå hvis jeg stikker en stasjonær pc med en 750 watt strømforsyning i stikkontaktene som er på tog? Tar tog hjem til jul og kom på at Windows MR settet mitt jo er perfekt reise VR så lenge jeg har et støpsel å plugge den i Er jo ingen sensorer jeg trenger å sette opp og så kan jeg sitte med xbox kontroller å styre opplevelsen, se en film eller spille minecraft. Ville gjort reisen på 8 timer litt mer behagelig. Toget stopper, tom for strøm. Jeg vet ikke om det går, om det er nok strøm til å drive pc da. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Litt avhengig av maskin, men ca 150-300W på boot, ~200W load? Ligger på noe sånt selv med gammel i7, SSD, 1070 uten vsync, og litt under 100W på idle, fra veggen, med skjerm. Vannkjølt og overklokka, så litt misvisende antagelig....men ikke i nærheten av 400W for å si det sånn. Noen som har fått Viven fra Lefdal/Elkjøp? Endret 14. desember 2017 av Boye Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Litt avhengig av maskin, men ca 150-300W på boot, ~200W load? Ligger på noe sånt selv med gammel i7, SSD, 1070 uten vsync, og litt under 100W på idle, fra veggen, med skjerm. Vannkjølt og overklokka, så litt misvisende antagelig....men ikke i nærheten av 400W for å si det sånn. Noen som har fått Viven fra Lefdal/Elkjøp? Fikk sendingsbekreftelse i dag klokken 19:15 pakken veier 5.5.kilo på HTC VIVE. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Håper dere er forberedt på at grafikken i Fallout 4 ikke er allverdens med dagens grafikkkort. Bare slik at dere ikke har for høye forventninger og blir skuffet. Potensialet er der for at spillet kan se veldig pent ut. Den gode nyheten er at det er satans gøy selv om grafikken er grøt! Endret 14. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Håper dere er forberedt på at grafikken i Fallout 4 ikke er allverdens med dagens grafikkkort. Bare slik at dere ikke har for høye forventninger og blir skuffet. Potensialet er der for at spillet kan se veldig pent ut. Den gode nyheten er at det er satans gøy selv om grafikken er grøt! Ja det er jeg mitt skjerm kort er MSI GeForce GTX 1080 Aero OC Skjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB GDDR5X, DL-DVI-D, 3xDP, Pascal, Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 På vei her også, 5.5KG YEEEEEEEhaaaaaaaaaaaa! Pf....Fallout... Doom 2 med Russian Overkill baby, Trackmania, alt det gale en ikke skal prøve, blir prøvd først {-8 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) På vei her også, 5.5KG YEEEEEEEhaaaaaaaaaaaa! Pf....Fallout... Doom 2 med Russian Overkill baby, Trackmania, alt det gale en ikke skal prøve, blir prøvd først {-8 Regn med å bli slått ut av VR syke i noen time/dager hvis du kjører på med de villeste tingene først. Jeg anbefaler å ta det rolig i begynnelsen, The Lab og alt med teleport og roomscale anbefales VR syke spøker man ikke med Endret 14. desember 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå