Gunfreak Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Noen prøver et $6000 headset. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mars 2021 Del Skrevet 30. mars 2021 Valve arbeider med en fortsettelse basert på Alyx? Da får vi se om det blir noe av eller ender opp i ingenting, begge er vel like sannsynlig.. Citadel er vel også nært forestående nå tenker jeg siden det har vært kjent en god stund, men ikke offisielt enda da. Det blir gøy med mer Valve spill! Såfremt de ikke går lei og legger det på is 🙄 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. april 2021 Del Skrevet 1. april 2021 Krigs-HoloLens til 120 000 soldater https://itavisen.no/2021/04/01/krigs-hololens-til-120-000-soldater/ 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Installasjon her: https://www.nexusmods.com/valheim/mods/847 Noen som har testet og kan gi en rapport på om det er spillbart? Hvordan er ytelsen. Og kan man spille med gamepad? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Tror faen man decamove er verdt set. Lover også godt for headsettet. 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Ja spennende utvikling! På siden deres står det at første batch med headset leveres 3 kvartal 2021 nå. Trodde tidligere de var tenkt å levere i mai. Blir spennende å se om resten av utstyret lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Helt greit de ikke slipper det helt anda, jeg har en dyr ting jeg skal kjøpe og jeg selger sånn 70% av mine eiendeler for å få råd til det. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. april 2021 Del Skrevet 5. april 2021 Enda en forsinkelse fra etee. Blir midten av mai istedet for april. Forhåpentligvis den siste forsinkelsen. Det som er interessant dog er eteeTracker, som betyr at det begynner å bli en del konkurranse når det gjelder trackere. Hvis software til Deca blir kompatibel med andre trackere så blir det jo enda mer interessant. Lenke til kommentar
SahandJ Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Er det noen som har noen erfaringer med Occulus Quest 2? Har veldig lyst til å kjøpe men en, men er ikke fan at jeg må kjøpe spillene på nytt om jeg ikke vil spille kablet til PC'en. f.eks. har jeg kjøpt Beat Saber på Steam når det var på super-tilbud. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 4 hours ago, SahandJ said: Er det noen som har noen erfaringer med Occulus Quest 2? Har veldig lyst til å kjøpe men en, men er ikke fan at jeg må kjøpe spillene på nytt om jeg ikke vil spille kablet til PC'en. f.eks. har jeg kjøpt Beat Saber på Steam når det var på super-tilbud. Har du wifi 5ghz eller wifi 6 kan du spille steam beatsabre tråløst på din Q2, eventuelt bare bruke kabel. Så kan du heller kjøpe Q2 exclusives på Q2. Q2 gir deg mest for penga om dagen. Bra skjerm, bra tracking, bra pris. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Men Q2 krever fortsatt en FB konto? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 3 hours ago, Theo343 said: Men Q2 krever fortsatt en FB konto? Ja. Den ene store ulempen med Quest 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 3 hours ago, Theo343 said: Men Q2 krever fortsatt en FB konto? Ja, offisielt gjør den det, vet ikke om noen uoffisielle mods har kommet ut som fjerner det kravet, var mye snakk om det for noen måneder siden. Men har ikke hørt noe siden. Ellers har en vaskekte sverd ekspert sjekket ut blade and Sorcery 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 15 hours ago, Gunfreak said: Ellers har en vaskekte sverd ekspert sjekket ut blade and Sorcery Interessant at det faktisk er litt nyttig å trene i VR å den måten og få noe ut av det! Skulle vært noen basic øvelser som en tutorial i spillet. F.eks med ett 3d opptak av en proff som gjør bevegelsene og så aper man etter og lærer av det. Jeg er ikke dedikert nok til at jeg gidder å slå opp youtube videoer for å lære slikt men hvis det var en lett tilgjengelig tutorial i spillet som gikk gjennom stegene så hadde jeg giddet. Repostet videoen på reddit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 18 minutes ago, Enceladus said: Interessant at det faktisk er litt nyttig å trene i VR å den måten og få noe ut av det! Skulle vært noen basic øvelser som en tutorial i spillet. F.eks med ett 3d opptak av en proff som gjør bevegelsene og så aper man etter og lærer av det. Jeg er ikke dedikert nok til at jeg gidder å slå opp youtube videoer for å lære slikt men hvis det var en lett tilgjengelig tutorial i spillet som gikk gjennom stegene så hadde jeg giddet. Repostet videoen på reddit Det er jo noen grunnleggende likheter, som fint kunne hvert i en toturial. Men nesten hvert eneste våpen har sin egen greie. Langsverd har sin greie, sverd og sjold har sin igjen, mens kården er en helt annen greie, og senere våpen er jo ikke en gang en del av spillet uten mods. Men så klart kan jo hende en proff kunne laget en toturial som tar med de mest grunnleggende likhetene Timing f.eks, men selv syns jeg det spillet er dårligst på er distanse fordi fienden noen ganger beveger seg gjennom både deg, våpen og skjold. Så du prøver å holde distansen og tempo/timing også bare flyr fienden gjennom deg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Mener dere alle VR spill bør ha seated mode? Noen spurte om seated til blade andSorcery, og jeg ser ikke hvordan det skal funke, ja du kan sitte og veive med sverdet i stolen, men det blir jo et helt annet og mye dårligere spill. Ellers er jeg nå fryktelig nærme et drømme sverd, har solgt masse nå, men kjøperen av revolvern min ser ut til å a trukket seg. Hadde jeg bare fått solgt den, ville jeg være i mål. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 14 minutes ago, Brisingamen said: Drømmesverd? Ikke egentlig VR relatert annet en at jeg bruker teknikkene man brukte dette sverdet med i blade and Sorcery. Og om jeg får kjøpt det, tror jeg nesten jeg må prøve å få det inn i spillet om jeg så må betale noen for å lage det. https://www.bygoneblades.com/buy-british-1796-heavy-cavalry-trooper039s-sword-3rd-kings-own-dragoons-peninsular-war-sword Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 8 hours ago, Gunfreak said: Mener dere alle VR spill bør ha seated mode? Noen spurte om seated til blade andSorcery, og jeg ser ikke hvordan det skal funke, ja du kan sitte og veive med sverdet i stolen, men det blir jo et helt annet og mye dårligere spill. Ellers er jeg nå fryktelig nærme et drømme sverd, har solgt masse nå, men kjøperen av revolvern min ser ut til å a trukket seg. Hadde jeg bare fått solgt den, ville jeg være i mål. Jeg mener alle VR spill bør kunne konfigureres til å passe til flest mulig spillere og spillestiler, f.eks slik som HL Alyx. Boneworks som til en viss grad kan sammenlignes litt med Blade & Sorcery kan også spilles sittende. Akkurat nå kan jeg selv ikke spille så mye annet enn sittende på grunn av skråtaket på loftrommet hvor jeg sitter. Stuen jeg tidligere har veivet rundt i er under gradvis oppussing men også gjort om til "botanisk hage" av hageentusiasten her i huset nå i vårsesongen på grunn av de gode lysforholdene der. Selv katten slipper ikke inn der fordi den visstnok spiser på plantene 🙄 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Da fikk jeg den gasket saken for å lage frankenFov og det gikk dritt, var blury, jeg så masse svarte saker som kom i veien, det så helt jævlig ut, og følte ikke jeg fikk noe mer FOV, jeg merket mye bedre blury kanter og svarte kanter enn det jeg gjorde med vanlig gasket som følger med. Så nei det var ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå