Dr.Peedee Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Gunfreak skrev (47 minutter siden): Ble ikke noe VR på meg i dag, hadde migrene gjennom natta, utover dagen, og fremdeles litt vondt i hode. Men fikk malt ferdig royal regimet of foot, senere kjent som Royal Scots /1st foot, så noe fikk jeg gjort samt lasta ned Tales of glory 1, skal se hvordan det ser ut og spilles ned G2 på mandag. God bedring! Migrene er noe faenskap. For meg selv ble det en snau time med fylleflyging i dag, først i England, dernest i Bergen og nordover langs vestlandskysten. I den første jet jager flyet som er på Marketplace i MSFS2020, MB339,. Veldig gøy, flytter seg fort og gir fort fartsfølelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 9 minutes ago, Dr.Peedee said: God bedring! Migrene er noe faenskap. For meg selv ble det en snau time med fylleflyging i dag, først i England, dernest i Bergen og nordover langs vestlandskysten. I den første jet jager flyet som er på Marketplace i MSFS2020, MB339,. Veldig gøy, flytter seg fort og gir fort fartsfølelse. Takk, hørt at MSFS motoren har en limt, så nå som F15 straks kommer, kan man ikke fly i mach 2, motoren tillater det ikke (enda?) Jeg sendte en venn min rift s som julepresang, og den kom frem i Kypros for et par dager siden, akkurat i tide før lockdown der. Nå får jeg nesten ikke kontakt med gubben, hadde ikke kona passa på hadde han sikkert ligget i diabetiker koma. Eventuelt død at veske mangel. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 (endret) 16 hours ago, Gunfreak said: Hvordan er det å spille 3rd person action spill i VR? Har ikke testet Hellblade men har spilt andre 3rd person spill f.eks Lucky's tale, Zelda Windwaker og Moss, fungerer veldig godt! Får en helt annen oversikt og innlevelse enn å spille på skjerm selvsagt, såpass at det meste av 3rd person på skjerm blir kjedelig. Den siste tiden har jeg også brukt en del tid på GRIP som er et 3rd person bilspill og en slags blanding av Wipeout og Trackmania ispedd litt carmageddon, og det er helt forbanna rått i VR! Men mulig det har noe med at jeg også kjører det i 144hz og får en veldig god følelse av flyt og fart. Uansett, anbefaler å prøve VR 3rd person, det fungerer kanskje overraskende godt Denne beskriver det egentlig ganske godt og gir også noen flere eksempler: Jeg må jo få spilt Trover Saves the Universe! haha! https://store.steampowered.com/app/1051200/Trover_Saves_the_Universe/ Endret 10. januar 2021 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Får ikke nok av Blade & Sorcery jeg assa. Kjører på litt doom musikk, samtidig som jeg har unlimited slow mo. Føler meg utrolig badass, og tenker på hvor sykt teit det må se ut fra soveromsvinduet 😂. Ellers har jeg også spilt en god del VRchat med venner og alene. Det er overraskende morsomt og samtidig like kleint og cringy. Men moro å finne avatarer og kjente steder. Kjenner litt mer på trackingens til G2'en nå da, er mulig jeg holder på Indexen alikevel, bare for å ha kontrollene sammen med skjermen til G2. Klarer ikke å bestemme meg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Takk for tips til spill! Skal spesielt teste ut litt bilspill!😁 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Tales of glory 2 update på beta branch. Huge work on AI & Pathfinding - Head can't go through walls anymore - XP farming issue corrected - Guyana ratio back to 3/1 - Taiwan battle occlusion flicker corrected - Menu laser warping corrected - Removed total nb of npc option in menu - Foregrip added on AR15 , SIG MPX & AAC HoneyBadger - Increased recoil for AK47 & AK12 - Npcs can't fire through walls improved Spesielt glad for å få tilbake front grep på AR15, som vsri første versjon men så ble fjerna. Også fint å få fiska at NPCs skyter igjennom vegger, opplevd å bli drept et par ganger av det på Taiwan kartet. Man trekker seg tilbake rundt et hjørne men blir femdles truffet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Cyube fikk nettopp en veldig pen oppdatering! Men enda venter jeg på survival før jeg begynner å spille, skal visstnok komme om ikke så lenge. https://store.steampowered.com/app/619500/cyubeVR/ Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et 'pulley system' til å henge opp kabelen i taket som er av grei kvalitet? Ser at det er noe tilgjengelig på AliExpress som f.eks Kiwi Pulley System Noen erfaringer eller anbefalinger? Lenke til kommentar
Zaith Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 16 hours ago, Gunfreak said: Tales of glory 2 update på beta branch. Huge work on AI & Pathfinding - Head can't go through walls anymore - XP farming issue corrected - Guyana ratio back to 3/1 - Taiwan battle occlusion flicker corrected - Menu laser warping corrected - Removed total nb of npc option in menu - Foregrip added on AR15 , SIG MPX & AAC HoneyBadger - Increased recoil for AK47 & AK12 - Npcs can't fire through walls improved Spesielt glad for å få tilbake front grep på AR15, som vsri første versjon men så ble fjerna. Også fint å få fiska at NPCs skyter igjennom vegger, opplevd å bli drept et par ganger av det på Taiwan kartet. Man trekker seg tilbake rundt et hjørne men blir femdles truffet. Å så bra. Jeg ble aldri drept igjennom vegger, men det så ganske teit ut da jeg skjøt folk i hodet fordi det var det eneste som stakk ut av veggen Har gjennomført Syria og den metro mappen nå. Begynner få teken, på medium iallefall Hjalp mye da jeg begynte gi ordre til squads istedenfor å la de seile egen sjø mens jeg og mine gjør objectives. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 4 hours ago, Zaith said: Å så bra. Jeg ble aldri drept igjennom vegger, men det så ganske teit ut da jeg skjøt folk i hodet fordi det var det eneste som stakk ut av veggen Har gjennomført Syria og den metro mappen nå. Begynner få teken, på medium iallefall Hjalp mye da jeg begynte gi ordre til squads istedenfor å la de seile egen sjø mens jeg og mine gjør objectives. Kommet en ny full patch, som legger til alt fra de to forrige beta patchene, samt andre ting, og ikke minst ett nytt brett, Somalia, hvor du flyr over en by, før du rappellerer ned fra en Blackhawk og må kjempe deg ut av byen. Lenke til kommentar
Zaith Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 10 minutes ago, Gunfreak said: Kommet en ny full patch, som legger til alt fra de to forrige beta patchene, samt andre ting, og ikke minst ett nytt brett, Somalia, hvor du flyr over en by, før du rappellerer ned fra en Blackhawk og må kjempe deg ut av byen. Oi, så spennende. Det må jeg prøve i efta Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 2 hours ago, Zaith said: Oi, så spennende. Det må jeg prøve i efta Det var kult, i stede for 4 soner spredd ut er dette mer linjært der du går fra et sted til et annet, men med masse flanke muligheter, også må man over en bro, jeg greide det på 4 forsøk, vakkert å se terrorister bli sprengt i lufta av air support! Har nå over 9000xp og låst opp ganske mange kule våpen, M249 MG, G36, M16, En semi auto hagle ting. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Quest 2 og Digital Combat simulator - kjapp sammenligninget mot Reverb G2 i samme sim. Quest 2 tilkoblet via Link kabel. - den dårligere kontrasten og sortnivå på Quest 2 var slående synes jeg. Manglet en god del på skarpheten også på Quest 2. Men instrumentene var leslige. Vanskeligere å se ground targets på litt distanse også. Derimot, det var lettere å ha se her at Quest 2 har en større sweet spot enn G2. Men, igjen, alt var jevnt over mindre skarpt på Quest 2, så det kan være overgangen mellom det skarpeste og det uskarpe er mindre brå på Quest 2, og at det øker inntrykket noe. I G2 er senter dønn skarp! - det vil være fullt mulig å ha det veldig moro med Quest 2 i DCS også. Helt klart. Man ser instrumenter greit. Og det er mulig å bruke litt "labels" og evt zoome litt for å spotte targets på bakken og i lufta hvis det trengs. - merket ingen latency med kabel i hvert fall på Quest 2. (Og selvsagt ikke på G2). - Screen door effekt var non issue på begge i denne simmen. - tross den litt tydeligere og brå "fall of" mot uskarpt langs kantene på G2, så er G2 godt foran Quest 2 i dette spillet i hvert fall. Lenke til kommentar
Zaith Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Fant følgende optimialiseringsguide for Alyx som pirret nysgjerrigheten. Er det andre som har erfaringer med slikt? Jeg føler at spillet flyter mye bedre enn før, uten at jeg har tenkt over at det ikke har gjort det før. Føler også at miljøet er mye skarpere uten at det er lett å være helt sikker. Ting ser ikke noe mer realistisk ut, men bildekvaliteten blir bedre på en måte? Sliter veldig med å overbevise meg selv om at det ikke er placebo, siden forskjellene for min del er så vanskelig å få øye på. https://medium.com/@petrakeas/half-life-alyx-performance-analysis-or-why-low-graphic-settings-produce-a-sharper-image-4d17fb8c19bb Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Zaith skrev (2 timer siden): Fant følgende optimialiseringsguide for Alyx som pirret nysgjerrigheten. Er det andre som har erfaringer med slikt? Jeg føler at spillet flyter mye bedre enn før, uten at jeg har tenkt over at det ikke har gjort det før. Føler også at miljøet er mye skarpere uten at det er lett å være helt sikker. Ting ser ikke noe mer realistisk ut, men bildekvaliteten blir bedre på en måte? Sliter veldig med å overbevise meg selv om at det ikke er placebo, siden forskjellene for min del er så vanskelig å få øye på. https://medium.com/@petrakeas/half-life-alyx-performance-analysis-or-why-low-graphic-settings-produce-a-sharper-image-4d17fb8c19bb Fy f... Hehe. Leste du alt det der? Jeg ga opp rimelig kjapt. Jeg skjønte poenget i starten at spillet auto regulerer ned grafikkken eller noe sånt for å holde fps. Men alt jeg vet er at på mitt RTX 3090 så ser det utrolig lekkert ut med Reverb G2. Og det i alle situasjoner jeg har vært i til nå. Så om noe detaljgrad er blitt regulert steder innimellom så har ikke jeg sett det. Og det viser Valves gode evner Men igjen da, det kan jo forklare hvorfor folk med selv "dårlig" hardware synes det kjører bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 10 hours ago, Dr.Peedee said: Quest 2 og Digital Combat simulator - kjapp sammenligninget mot Reverb G2 i samme sim. Quest 2 tilkoblet via Link kabel. - den dårligere kontrasten og sortnivå på Quest 2 var slående synes jeg. Manglet en god del på skarpheten også på Quest 2. Men instrumentene var leslige. Vanskeligere å se ground targets på litt distanse også. Derimot, det var lettere å ha se her at Quest 2 har en større sweet spot enn G2. Men, igjen, alt var jevnt over mindre skarpt på Quest 2, så det kan være overgangen mellom det skarpeste og det uskarpe er mindre brå på Quest 2, og at det øker inntrykket noe. I G2 er senter dønn skarp! - det vil være fullt mulig å ha det veldig moro med Quest 2 i DCS også. Helt klart. Man ser instrumenter greit. Og det er mulig å bruke litt "labels" og evt zoome litt for å spotte targets på bakken og i lufta hvis det trengs. - merket ingen latency med kabel i hvert fall på Quest 2. (Og selvsagt ikke på G2). - Screen door effekt var non issue på begge i denne simmen. - tross den litt tydeligere og brå "fall of" mot uskarpt langs kantene på G2, så er G2 godt foran Quest 2 i dette spillet i hvert fall. Nå fikk jeg lyst il å prøve DCS igjen, fordi ground tragets og egentlig fly også hadde jeg problemer med å se med Q2 og DCS om jeg slo på labels så jeg bare labels, av en eller annen grunn var det enten av eller full label, så bakken hadde jo hele jævla krig og fred skrevet på seg, det funket aldri å bare ha prikker... Så jeg sleit skikkelig å se ground targets og det er dumpt når man flyr i P47. Men nå fikk jeg da lyst til å prøve med G2, hva må du gjøre med option for å få det til å kjøre OK? Lenke til kommentar
Zaith Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 4 minutes ago, Dr.Peedee said: Fy f... Hehe. Leste du alt det der? Jeg ga opp rimelig kjapt. Jeg skjønte poenget i starten at spillet auto regulerer ned grafikkken eller noe sånt for å holde fps. Men alt jeg vet er at på mitt RTX 3090 så ser det utrolig lekkert ut med Reverb G2. Og det i alle situasjoner jeg har vært i til nå. Så om noe detaljgrad er blitt regulert steder innimellom så har ikke jeg sett det. Og det viser Valves gode evner Men igjen da, det kan jo forklare hvorfor folk med selv "dårlig" hardware synes det kjører bra. Må innrømme at jeg til slutt endte med å skumme over de mest avanserte delene. Var veldig interesant å lære at de faktisk kjører an algoritme i bakgrunnen som overstyrer dine egne instillinger og justerer grafikken til å sikre høy nok hastigheten til å unngå dårlige opplevelser. Motion sickness i VR er ikke til å spøke med, og Gud så lite som skal til av ubalanse før det slår deg i magen som en hard knytneve. Personlig ville jeg dog heller foretrukket å få 100% kontroll over dette selv, så kan jeg finne det punktet mellom ytelse og kvalitet som jeg selv føler passer meg best. Dog, som nevnt, det ville være svært uheldig om intetanende ofre skulle bli sykemeldt av Alyx.. Er dessverre ikke nok oppriktig interesert i det tekniske bak som hvorfor og hvordan. Det er vel for de som er over snittet interesert 😛 Jeg fulgte iallefall rådene gitt i TLDR delen nederst i artikkelen og føler det gav meg noe, selv om det ikke er merkbart nok til at jeg klarer spikre det fast. Han som skrev den har samme GPU som meg (2080 Max-Q). Har selv lekt med resolution per eye og slikt med lite hell før jeg leste dette, og de peker ut at alt annet enn 100% er poengløst. Jeg har alltid jobbet utifra antagelsen av at siden jeg kjører for eksempel Alyx i full grafikk ifølge innstillingene betyr det at jeg har samme opplevelse med min 2080 Max-Q som dere med 3000-series. Nå er jeg veldig nysgjerrig på akkurat hvor mye bedre det ville sett ut med et kraftigere grafikkort.. Vurderer innkjøp dersom det faktisk gir meg det neste steget innen VR Personlig vil jeg ikke klassifisere Alyx som "lekkert". Mer ok, så det kan tyde på at jeg spiller et helt annet spill enn mange andre her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Testing av 2080ti vs 3080 for vr Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Gunfreak skrev (29 minutter siden): Nå fikk jeg lyst il å prøve DCS igjen, fordi ground tragets og egentlig fly også hadde jeg problemer med å se med Q2 og DCS om jeg slo på labels så jeg bare labels, av en eller annen grunn var det enten av eller full label, så bakken hadde jo hele jævla krig og fred skrevet på seg, det funket aldri å bare ha prikker... Så jeg sleit skikkelig å se ground targets og det er dumpt når man flyr i P47. Men nå fikk jeg da lyst til å prøve med G2, hva må du gjøre med option for å få det til å kjøre OK? Husker ikke hva slags maskinvare du har ellers jeg. Jeg er jo heldig og sitter på i9 9900k vannkjølt og 5Ghz. 32Gb ram. Som alle flysim så liker DCS også bra cpu kraft. Og en rtx 3090 har jeg også. Så i SteamVR har jeg 100% resolution, som da er noe over 3000x3000 som du husker. Og motion reprojection locked for DCS. Det gjør jo ting rimelig skarpt i seg selv. I selve DCS er det en salig blanding av high, medium, low og off . Husker ikke alt. Jeg har faktisk skrudd av anti aliasing i spillet fordi jeg kjører såpass høy oppløsning i steamVR. Shadows har jeg også skrudd ned mye såvidt jeg husker her jeg sitter nå. Textures har jeg rimelig høyt. Mener jeg har postet en oppsumering av innstillinger før. Skal se om jeg finner den igjen. Labels er både en ressurs og et problem i blant, ja. Jeg har en knapp på gasshåndtaket mitt som gjør at jeg kan toggle labels av og på. Da kan jeg om nødvendig ta en rask tid for å få en liten ide, og så kjapt skru av da det kan være nokså forstyrrende. I tillegg har jeg en knapp som switcher inn kartet, av og på for gi situasjons info og gjøre det litt lettere. Ikke testet selv, men det finnes vel en funksjon for å zoome inn i VR view og se lettere? Brukte det i Il2 Stalingrad i hvert fall. Så er greia - ground targets, selv med G2 er de veldig små på bakken når man sitter høyt oppe i lufta. På avstand kanskje bare noe prikker som er vanskelig å tyde. Men da må man gjøre som i det virkelige liv, bruke all info tilgjengelig. Hvis man har lest en briefing og sett et kart - hvor skal enhetene befinne seg? Er det langs en elv, der elva svinger brått? Langs en vei, nord for en landsby osv... Og så må man høre hva wingmen sier og gjør. Danne seg et bilde. Og prøve finne det med øya. I går fløy jeg F-86F Sabre, var vel i produksjon fra midten av 50-tallet. Fantastisk fly, morsomt. Og ingen radarskjermer å styre med, men jet, og flyr fortere enn propell flyene i DCS. MG, raketter og bomber. Så når man suser over bakken, så suser man over bakken. I G2 så var det vanskelig å se fienden også. Men visste de skulle befinne seg nær en sving på elva. Men elva svingte mye. Men da mine wingmen gikk til angrep, så fulgte jeg sporlysene deres fra maskingeværene, og så nedslagene fra rakettene og visste hvor fienden var. Så det var til god hjelp, og når jeg først hadde spottet de så gikk det lettere. Fordi det var mange svinger på elva måtte jeg prøve å plukke ut andre landemerker i tillegg da jeg skulle inn for mitt andre attack run. EDIT: MINE DCS INNSTILLINGER: DCS graphic options Tab: Textures: High, Terrain Textures: High, Civ Traffic: Off, Water: Medium, Visib Range: High, Heat Blur: Off, Shadows: Flat Only, Resolution: 1920x1080 (påvirker ikke headsettets resolution), Aspect Ratio: 1.77777777, Res of cockpit display: 1024, Deph of Field: Off, Lens Effects: None, Motion Blur: off, SSAA og SSLR: Off. Clutter/Grass: 240, Trees Visibility: 65%, Pre-load status: 117800, Chimney Smoke densisty: 0, Gamma: 1.9, Ansinotrphic Filtering: 16x, Terrain Object Shadows: Flat, Cockpit Global Ilum: Off, Messages Font Scale: 1, Scale GUI: 1, Rain Droplets: Unchecked, Vsync: Unchecked, Full Screen: Checked DCS VR Options Tab: Enable VR headset: Checked, Pixel Density: 1.0, Use Mouse: Checked, Cursor confined to game window: Checked, Use Hand controllers: Unchecked (bruker ikke de personlig), Force IPD distance: Unchecked, Use built-in audio device: Checked, Hand grip interaction only when....: Unchecked, Bloom Effect: Unchecked, MSAA Mask Size: 1.0 Steam VR options: Resolution: 100% (3000 ett eller anna x 3000 ett eller anna), Advanced anti aliasing: off, WMR Motion Reprojection: Forced on - Viktig, man greie ikke kjøre dette i 90fps uansett, så da låser jeg den på 45, og får doblingen kunstig istedet. Endret 12. januar 2021 av Dr.Peedee 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 23 minutes ago, Dr.Peedee said: Husker ikke hva slags maskinvare du har ellers jeg. Jeg er jo heldig og sitter på i9 9900k vannkjølt og 5Ghz. 32Gb ram. Som alle flysim så liker DCS også bra cpu kraft. Og en rtx 3090 har jeg også. Så i SteamVR har jeg 100% resolution, som da er noe over 3000x3000 som du husker. Og motion reprojection locked for DCS. Det gjør jo ting rimelig skarpt i seg selv. I selve DCS er det en salig blanding av high, medium, low og off . Husker ikke alt. Jeg har faktisk skrudd av anti aliasing i spillet fordi jeg kjører såpass høy oppløsning i steamVR. Shadows har jeg også skrudd ned mye såvidt jeg husker her jeg sitter nå. Textures har jeg rimelig høyt. Mener jeg har postet en oppsumering av innstillinger før. Skal se om jeg finner den igjen. Labels er både en ressurs og et problem i blant, ja. Jeg har en knapp på gasshåndtaket mitt som gjør at jeg kan toggle labels av og på. Da kan jeg om nødvendig ta en rask tid for å få en liten ide, og så kjapt skru av da det kan være nokså forstyrrende. I tillegg har jeg en knapp som switcher inn kartet, av og på for gi situasjons info og gjøre det litt lettere. Ikke testet selv, men det finnes vel en funksjon for å zoome inn i VR view og se lettere? Brukte det i Il2 Stalingrad i hvert fall. Så er greia - ground targets, selv med G2 er de veldig små på bakken når man sitter høyt oppe i lufta. På avstand kanskje bare noe prikker som er vanskelig å tyde. Men da må man gjøre som i det virkelige liv, bruke all info tilgjengelig. Hvis man har lest en briefing og sett et kart - hvor skal enhetene befinne seg? Er det langs en elv, der elva svinger brått? Langs en vei, nord for en landsby osv... Og så må man høre hva wingmen sier og gjør. Danne seg et bilde. Og prøve finne det med øya. I går fløy jeg F-86F Sabre, var vel i produksjon fra midten av 50-tallet. Fantastisk fly, morsomt. Og ingen radarskjermer å styre med, men jet, og flyr fortere enn propell flyene i DCS. MG, raketter og bomber. Så når man suser over bakken, så suser man over bakken. I G2 så var det vanskelig å se fienden også. Men visste de skulle befinne seg nær en sving på elva. Men elva svingte mye. Men da mine wingmen gikk til angrep, så fulgte jeg sporlysene deres fra maskingeværene, og så nedslagene fra rakettene og visste hvor fienden var. Så det var til god hjelp, og når jeg først hadde spottet de så gikk det lettere. Fordi det var mange svinger på elva måtte jeg prøve å plukke ut andre landemerker i tillegg da jeg skulle inn for mitt andre attack run. EDIT: MINE DCS INNSTILLINGER: DCS graphic options Tab: Textures: High, Terrain Textures: High, Civ Traffic: Off, Water: Medium, Visib Range: High, Heat Blur: Off, Shadows: Flat Only, Resolution: 1920x1080 (påvirker ikke headsettets resolution), Aspect Ratio: 1.77777777, Res of cockpit display: 1024, Deph of Field: Off, Lens Effects: None, Motion Blur: off, SSAA og SSLR: Off. Clutter/Grass: 240, Trees Visibility: 65%, Pre-load status: 117800, Chimney Smoke densisty: 0, Gamma: 1.9, Ansinotrphic Filtering: 16x, Terrain Object Shadows: Flat, Cockpit Global Ilum: Off, Messages Font Scale: 1, Scale GUI: 1, Rain Droplets: Unchecked, Vsync: Unchecked, Full Screen: Checked DCS VR Options Tab: Enable VR headset: Checked, Pixel Density: 1.0, Use Mouse: Checked, Cursor confined to game window: Checked, Use Hand controllers: Unchecked (bruker ikke de personlig), Force IPD distance: Unchecked, Use built-in audio device: Checked, Hand grip interaction only when....: Unchecked, Bloom Effect: Unchecked, MSAA Mask Size: 1.0 Steam VR options: Resolution: 100% (3000 ett eller anna x 3000 ett eller anna), Advanced anti aliasing: off, WMR Motion Reprojection: Forced on - Viktig, man greie ikke kjøre dette i 90fps uansett, så da låser jeg den på 45, og får doblingen kunstig istedet. Jeg har i9 9900k men i default 3.4ghz clock da den blir ustabil når jeg overclocker den, uten at jeg finner grunnen(det er ikke et varme problem) Den skal jo egentlig være lett å overklocke, men PCen bare slår seg av etter noen få sekunder, Også har jeg 2080ti, jeg venter på en 3080 ti skal komme før jeg oppgraderer selv om 3080 vanilla også er et bra steg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå