Etheralking Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 18 februar har blitt til 17 januar. Betyr det at Komplett nå har fått en mer troverdig dato i hende av HP? Eller er det bare en mer optimistisk justering av placeholder-datoen? Let the synsing begin! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 2 minutes ago, Etheralking said: 18 februar har blitt til 17 januar. Betyr det at Komplett nå har fått en mer troverdig dato i hende av HP? Eller er det bare en mer optimistisk justering av placeholder-datoen? Let the synsing begin! Min 18. Januar har blitt til 13. Januar. Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Min 18. januar er flyttet til 13. januar også. Da kan det hende at dette er en mer håndfast dato. Fortsatt lenge til da, og kjipt å misse VR i jula, men godt å se at den kommer en gang... Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Hvilken dato man har kommer nok ann på hvor man er i bestillingskøen. Min bestilling er endret fra 18 des til 10 desember. Så det tyder jo på at HP klarer å levere noe tidligere. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Cardinal skrev (7 minutter siden): Hvilken dato man har kommer nok ann på hvor man er i bestillingskøen. Min bestilling er endret fra 18 des til 10 desember. Så det tyder jo på at HP klarer å levere noe tidligere. Står det forventet eller bekreftet? Lenke til kommentar
Alak87 Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Forventet, ikke bekreftet. Så vi får se når det faktisk kommer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) Alak87 skrev (10 minutter siden): Forventet, ikke bekreftet. Så vi får se når det faktisk kommer. Jeg tenkte mest på den med levering 10 desember. HP har i enkelte tilfeller til andre butikker kun bekreftet antall på første leveringer, noe som kan indikere at januar datoen er placeholder siden den står som forventet. Her er eksempelvis hva Bestware har fått av info av HP: Endret 30. november 2020 av MrL 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 MrL skrev (13 minutter siden): Jeg tenkte mest på den med levering 10 desember. HP har i enkelte tilfeller til andre butikker kun bekreftet antall på første leveringer, noe som kan indikere at januar datoen er placeholder siden den står som forventet. 10. desember er også forventet: 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 10 kommende spill til PCVR/Quest. Noen av de har hvert på PC en god stund nå, noen er fremdeles ca. et år unna. 2 Warhammer spill for de som liker slikt, selv er det MOH og Sniper elite jeg ser mest frem til, da jeg har lite tro på AC og Splinter cell sakene, tror ikke det blir skikkelige spill, og jeg er redd for at AC spillet blir satt i RPG AC universet og ikke det orignale AC universet. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 storebob skrev (15 timer siden): Quest er ikke bare for barn. Det er også for oss som vil ha bærbar, trådløs vr 😍 Jeg er over 50, Regner meg selv som et barn ennå. I alle fall innvendig 4 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Zlatzman skrev (1 time siden): 10. desember er også forventet: Det er ihvertfall godt å høre at jula mest sannsynlig ikke blir ødelagt for alle 😂 Jeg har tatt ut lang ferie som var planlagt brukt til VR i jula. Må si verden falt i brast når HP kom med utsettelsen.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Hm det 40k spillet virket jo bedre enn jeg trodde, det ser jo helt shit ut da, ikke pent i det hele tatt, men det har COOP singleplayer og det er jo kult. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Kan jo være at en del forhonds bestillinger har blitt kanselert og da rykker alle fremmover i køen.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) 25 minutes ago, Gunfreak said: Hm det 40k spillet virket jo bedre enn jeg trodde, det ser jo helt shit ut da, ikke pent i det hele tatt, men det har COOP singleplayer og det er jo kult. Dette du tenker på: Hvilket er det andre Warhammer spillet du nevnte? Er begge spillene kun til Quest? Endret 30. november 2020 av Enceladus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 20 minutes ago, Enceladus said: Dette du tenker på: Hvilket er det andre Warhammer spillet du nevnte? Er begge spillene kun til Quest? Ja det jeg tenkte på, nei de påstår det også skal komme til PCVR. Spillet er grafisk helt elendig ut, som et lavbudsjetts spill fra 2005 Animasjoner, blood splatter og flammer ser jo helt forjævlig dårlig ut. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Gjorde et Quest 2 søk på google for å se om noe har dukket opp den siste uken i Norge og kom over denne: Noen norske youtubere som tester Quest 2. Det er sååå fristende å kjøpe en og så be samtlige folk jeg kjenner om å enten kjøpe til seg selv eller at jeg hadde gitt en bort i julehave eller noe. Er massevis av folk som kunne hatt nytte av en Quest 2 nå både til å henge sosialt, spille sammen eller for en liten treningsøkt. Kjempenyttig! Men så var det fuckings creepy Facebook da! Jada jeg vet jeg klager mye over dette.. det er bare så utrolig irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 2 minutes ago, Enceladus said: Gjorde et Quest 2 søk på google for å se om noe har dukket opp den siste uken i Norge og kom over denne: Noen norske youtubere som tester Quest 2. Det er sååå fristende å kjøpe en og så be samtlige folk jeg kjenner om å enten kjøpe til seg selv eller at jeg hadde gitt en bort i julehave eller noe. Er massevis av folk som kunne hatt nytte av en Quest 2 nå både til å henge sosialt, spille sammen eller for en liten treningsøkt. Kjempenyttig! Men så var det fuckings creepy Facebook da! Jada jeg vet jeg klager mye over dette.. det er bare så utrolig irriterende. Ja jeg håper noen kan ta å lage en Q2 killer, men det skjer vel ikke... Skyrim VR er på salg så kjøpte det igjen, og får holde meg unna den kjipe mele saken og drive med magi eller archer. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Yes! Min Reverb G2 bestilling er også flyttet fra 18. til 10. Desember nå. Og med VR støtte til Microsoft Flight simulator 2020 den 23. desember, så er resten av vinteren i boks 2 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 VR racing med HP Reverb G2 på YouTube. Blir sammenlignet med Reverb G1 - som jeg har. Blir litt gira på å få oppgraderingen snart Lovende Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Noe måte å gjøre Skyrim vr mindre grøtete? Ser man 50 meter fremover er det jo grøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå