MR SPEED Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Skal spare til valve index så jeg fikk igjen ca 6000.kr på skatten sparer resten da, er det bare å vente til Valve får somlet seg få gikk det ut i norge da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Halo: Combat Evolved skrev (2 minutter siden): Skal spare til valve index så jeg fikk igjen ca 6000.kr på skatten sparer resten da, er det bare å vente til Valve får somlet seg få gikk det ut i norge da. Er redd for at de muligens ikke kommer til å lansere det her, så Rift S er for øyeblikket det beste valget om du skal game på PC for øyeblikket.. Hadde også lyst på Valve Index men jeg tror ikke det er realistisk at de lanserer det i Norge. De sliter også med forespørsel som alle andre i markedet nå. Sist jeg sjekket var det opptil 8 ukers kø for å bestille et headset fra Valve. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden): Er redd for at de muligens ikke kommer til å lansere det her, så Rift S er for øyeblikket det beste valget om du skal game på PC for øyeblikket.. Hadde også lyst på Valve Index men jeg tror ikke det er realistisk at de lanserer det i Norge. De sliter også med forespørsel som alle andre i markedet nå. Sist jeg sjekket var det opptil 8 ukers kø for å bestille et headset fra Valve. Venter til covid 19 viruset er borte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) 11 hours ago, Omnia vincit amor said: Har du ikke 60 dagers prisgaranti da? De fleste butikker tilbyr det. Helt enestående opplebelse som var verd hver krone. Eneste som er dumt er svetten, og det gjør at headsettet må rengjøres ofte.. Kjøp VR cover Gjør det mer behagelig og mer hygienisk. Jeg kjøpte også et ekstra "facial interface" sammen med Rift S den gang så jeg kan sette på det om andre har lyst til å prøve. Ellers er denne veldig praktisk å ha til kittet.https://www.ebay.com/itm/Oculus-Rift-S-VR-Gaming-Headset-Waterproof-Carrying-Case-Cover-EVA-Bag-Shell-/333237879206?var=&ef_id=CjwKCAjwv4_1BRAhEiwAtMDLslC_as3wIhZApVb-UrKpa4Rp_Ay1Sda7GtRXotdPJpPsoTgpiDMc6RoCGtUQAvD_BwE:G:s Jeg kjøpte også lense protectors slik at jeg ikke trenger være redd for sollys eller på annen måte få riper eller skitt på linsene (bittesmå småfluer alle har noe av om de kjøper frukt og grønt, som lager flekker på skjermer) Endret 26. april 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) 1 hour ago, Theo343 said: Oooof! Den første der er uheldig! Sørg i det minste for at det er bra overskyet ute eller etter solnedgang før man tar headsettet ut. Ellers gode tips der. Minner meg også på at jeg må henge ledningen i taket nå som jeg sitter og spiller med en kontorstol, har merket at ledningen fort kan bli trillet over. Det som kan gå galt går galt før eller siden! Også ikke sett colaen på PCen selv om den kan virke som et beleilig bord! Endret 26. april 2020 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 For første gang i går kveld fikk jeg behov for å justere bildet i HP Reverb. Jeg ønsker å matche fargemetning som PC skjermen har når jeg flyr x-plane. En steikvarm solskinnsdag med knallblå himmel blir daff og fargeløs i headsetet. En brennende oransj-rosa solnedgang blir en middelmådig, smakløs opplevelse med HP Reverb. Jeg har googlet og søkt men finner lite info om det er mulig å overstyre noe så enkelt som gamma eller fargemetning. Noen som har vært borti samme problematikk? Løsning? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Har opplevd min første lille "skuffelse" med Rift S (men kan være firmware oppdatering jeg kjørte etter sesjonen hjelper.). Kjøpte, installerte og prøvde beat saber for første gang i dag. Hadde shinet over og gjort klart rommet til litt mer VR spilling nå som jeg har fått og satt på prescription leneses. Omtrent fra level 4 så begynte å jeg å merke tracking issues på venstre kontrolleren. Den ble hengende igjen og registrerte noen ganger ikke treffene. Det gjorde det nesten umulig å komme forbi level 6 på campaign. Men har oppgardert firmware og skal se om det hjelper. Ellers har kontrollerne fortsatt issues med å tømme batteriene utenom bruk så jeg tar de alltid ut av kontrollerne. Har ikke sjekket om batteriene tømmes mindre utenfor bruk om jeg disabler servicen (kun gjort siste uka med script på desktop). Men ellers strålende fornøyd, og forståelig at Rift S ikke kan være like god på tracking som de med eksterne sensorer/cameraer. Men kan også være pga. at jeg ikke hadde siste firmware. EDIT: Fant ut at tracking issues i beat saber kan være pga. steamvr så ser på det senere. Endret 26. april 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Om du ikke har gjort det alt så bør du skaffe deg modassistent og laste ned mods sånn at du kan spille sanger som ikke er tilgjengelige utenom. Er så mye bedre da du kan finne det meste der. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Takker, det skal testes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 NTAuthority skrev (Akkurat nå): ?? Gratulerer med nytt leketøy! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 21 minutes ago, Omnia vincit amor said: Gratulerer med nytt leketøy! Leketøy? Dette er seriøse, viktige ting, i fremtiden vil hellige kriger utkjempes mellom VR og ikke VR og Rift vs index osv. 30 års krigen, bare med atombomber og romskip, i stede for spyd og musketter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Gunfreak skrev (5 minutter siden): Leketøy? Dette er seriøse, viktige ting, i fremtiden vil hellige kriger utkjempes mellom VR og ikke VR og Rift vs index osv. 30 års krigen, bare med atombomber og romskip, i stede for spyd og musketter. Haha, tror du tok meg litt for alvorlig. Lektetøy som noe man leker med, spill er noe man leker med, det er bare et annet ord for å ha det gøy Lenke til kommentar
NTAuthority Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Omnia vincit amor skrev (45 minutter siden): Gratulerer med nytt leketøy! Takk! Ser frem til å prøve ordentlig VR, har forsåvidt bare prøvd GearVR (og Vive en gang, men det var bare en Steam demo hvor jeg stod stille på et fjell). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Vurderer om jeg skal gi boneworks et nytt forsøk, tydeligvis har en update fiksa mye i spillet, men jeg får skikkelig VR syken i det spillet, mer enn noe annet spill faktisk. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Enceladus skrev (På 25.4.2020 den 17.58): Får mektig lyst å teste DCS når jeg ser og leser dette: https://arstechnica.com/gaming/2020/04/the-games-getting-us-through-covid-19-blocks-animals-whatever-death-stranding-is/ Men godt at grunnspillet ser ut til å være gratis da. Det var litt av noen priser! https://store.heatblur.com/products/test-product https://store.steampowered.com/app/223750/DCS_World_Steam_Edition/ Flyr selv F-14 og F-18 pluss F-16 modulen til DCS World i VR er en opplevelse i seg selv. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Walkyrje skrev (4 timer siden): Flyr selv F-14 og F-18 pluss F-16 modulen til DCS World i VR er en opplevelse i seg selv. Jeg "prøvde" å sette meg inn i DCS for ett par år siden. Det er helt i min gate, men har ikke lenger verken tid eller tålmodighet til å sette meg inn i så mye. Så glei tilbake til IL2 Sturmovik for min dose VR fly sim. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 GrinderX9 skrev (50 minutter siden): Jeg "prøvde" å sette meg inn i DCS for ett par år siden. Det er helt i min gate, men har ikke lenger verken tid eller tålmodighet til å sette meg inn i så mye. Så glei tilbake til IL2 Sturmovik for min dose VR fly sim. Nei er ikke mye tid her heller egentlig, Med unger, kone, jobb og alt det der Trodde man skulle få kose seg mer med hobby og slikt når man runda 50. Men neida. Spilte litt IL2 før. Men har gått litt i glemmeboka. Kanskje på tide og lete det frem igjen. Regner med det er Great Battles du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå