Gunfreak Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Preload har starta, den er 48gig, men har bedt om 69gig for spillet. Så ganske mye mindre plass enn Asguard's wrath. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Da er Alyx nedlasta her. Men får ikke prøvd før i mårra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) For dere med Quest Mappe om leiligheten til et spillmiljø med alle objekter. Endret 23. mars 2020 av Theo343 2 Lenke til kommentar
Ein løk Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Noen som vet hvordan man får tak i en rift S for tiden? Er utsolgt over alt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 1 hour ago, Ein løk said: Noen som vet hvordan man får tak i en rift S for tiden? Er utsolgt over alt Er vel utsolgt over alt ja, og prisen har jo gått i taket. Prøv å finn brukt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Oculus.com har Oculus Quest 128GB på lager igjen. Men med svak krone blir den kostbar mtp. euroen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Da har jeg fått spilt noen timer med Half-Life: Alyx. Du verden for et spill! Det går ikke an å beskrive denne opplevelsen i ord... (Spilte med Oculus Quest+Link og fungerer veldig bra!) 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 (endret) Fikk og lagt ned en time i Alyx i dag, til tross for at jeg er så syk jeg knapt klarer å holde meg stående uten å bli andpusten. Men må si meg enig med CaZpeR, dette var virkelig en stor opplevelse som jeg virkelig tror kan få opp øynene for mange og nok gjøre VR litt mer mainstream Endret 23. mars 2020 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg vokna med migrene i dag. Og selv om jeg har fått slått den ned (for det meste) vet jeg ikke om jeg tørr en tur i VR maskinen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg ble for fristet og prøvde, tenkte bare en halvtime, men det ble nesten 2 timer i en sitting. Jeg lar John Belushi fortelle. 2 Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Er det noen av dere som har fått tak i den originale oculus link kabelen? isåfall, hvor? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Noen her som spiller Half Life Alyx gjennom steam med Oculus? Hvordan er ytelsen? Jeg har mange dårlige erfaringer med at ytelsen ikke er all verden når man spiller steam spill med oculus. Jeg har CV1 og ett GTX 1070. Hvordan ytelse kan jeg forvente i Alyx med hvordan innstillinger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 13 minutes ago, GrinderX9 said: Noen her som spiller Half Life Alyx gjennom steam med Oculus? Hvordan er ytelsen? Jeg har mange dårlige erfaringer med at ytelsen ikke er all verden når man spiller steam spill med oculus. Jeg har CV1 og ett GTX 1070. Hvordan ytelse kan jeg forvente i Alyx med hvordan innstillinger? Jeg har RTX 2080ti, i9 osv osv. Samt rift S, og ting er silkemykt og ser fantastisk ut. Dette er ikke "ser bra ut for VR" Dette er holy shit, dette er noe av det beste jeg noen gang har opplevd. 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Gunfreak skrev (4 minutter siden): Jeg har RTX 2080ti, i9 osv osv. Samt rift S, og ting er silkemykt og ser fantastisk ut. Dette er ikke "ser bra ut for VR" Dette er holy shit, dette er noe av det beste jeg noen gang har opplevd. Tøft, gleder meg veldig til jeg får spilt det. Nå har jo du en VELDIG mye bedre pc enn meg. Men får håpe jeg likevel kan kjøre det på medium.... uten for store problemer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Just now, GrinderX9 said: Tøft, gleder meg veldig til jeg får spilt det. Nå har jo du en VELDIG mye bedre pc enn meg. Men får håpe jeg likevel kan kjøre det på medium.... uten for store problemer. Dette er source motoren vi snakker om her, den er veldig greit sånn sett. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Noen som vet hvilke kabler man kan kjøpe i Norge som egner seg til forlengelse av Oculus Rift kabel? Trenger en bra USB 3 forlenger kabel og en bra displayport forlenger. Trenger kun en meter, skal brukes slik at jeg lett kan koble headset'et ut og rydde det bort når det ikke er i bruk. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 24. mars 2020 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg bruker Oculus Rift S, og Half Life: Alyx er fantastisk den timen jeg klarte å spille det. Instillingen for å skru av og på snap turning er ødelagt, og jeg må derfor bruke snap turning. Snap turning gjør meg mer kvalm enn smooth. Ellers ser jeg fram til å fortsette, når Valve har fikset den instillingen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Hvor er #Enceladus Ble det for overveldende å spille HLA? Og han er nå fanget i en slags VR univers, og kommer ikke ut? 1 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 (endret) Komplett har tilbud på HTC Vive Cosmos til 5990 kroner for klubb medlemmer. Bruker det selv og jeg er super fornøyd. Vet mange har klaget på tracking problemer men jeg har merket svært lite til det. Nå bruker jeg det i et lyst rom og med siste firmware. Så min enhet fungerer skikkelig bra. Endret 25. mars 2020 av Straffa 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Med all tracking-problematikken og at man må ha en ekstra lampe for at den skal fungere tilstrekkelig i de fleste omgivelser gjør at jeg hadde styrt unna. Men man har vel forskjellig opplevelse. Noen får det til å fungere mens andre sliter mye med å få det til å virke skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå