Enceladus Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden En del nye VR spill er annonsert, bla disse to: Flere her: https://www.reddit.com/r/virtualreality/s/x6Hh86Ayux Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Jeg synes nye vr headset lar vente på seg. Jeg har ikke vr oppsett for øyeblikket, så jeg lurer nesten bare på om jeg skal kjøpe noe snart. Jeg ønsker i utgangspunktet pc-vr, micro oled og høy fov med gode linser. Hva er de beste på markedet nå og hva ryktes å komme innenfor rimelighetens grenser? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 13 hours ago, Trene Arnholdt said: Jeg synes nye vr headset lar vente på seg. Jeg har ikke vr oppsett for øyeblikket, så jeg lurer nesten bare på om jeg skal kjøpe noe snart. Jeg ønsker i utgangspunktet pc-vr, micro oled og høy fov med gode linser. Hva er de beste på markedet nå og hva ryktes å komme innenfor rimelighetens grenser? Hvilket headset har du tidligere hatt? Meganex er det nyeste akkurat nå som ser bra ut. Men den er ikke tilgjengelig enda. Men FOV ser ut til å være i minste laget etter det jeg har sett. Ellers ryktes det om litt av hvert. Det hevdes at Valve kommer med headsett i år. Asus kommer med et headsett som bruker Meta sitt OS, vistnok i år. Quest 4 er under utvikling men den er ikke forventet i år. Samsung og Google har et headset på vei i år men det virker å være noe i samme gate som Apple Vision Pro, så neppe særlig egnet til gaming. Jeg hørte også et rykte om Big Screen Beyond 2 av en tilfeldig person på reddit lol. Og så er det Pimax. Her er en ganske fersk artikkel om deres siste: https://www.roadtovr.com/pimax-shares-development-updates-on-dream-air-and-crystal-super-headsets/ Personlig sitter jeg veldig godt med Quest 3 frem til noe nytt skikkelig bra er ute. Den erstattet min tidligere Index, det var litt av en oppgradering og har dramatisk økt tiden jeg nå er i VR! Ellers har jeg også en PSVR2, den suger. Eller den er nok sikkert helt ok. Men faen så utrolig irriterende det headsettet er både på PC og til PS5. Sony har tatt så mange rare avgjørelser her. Endret 2 timer siden av Enceladus Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11 minutter siden Del Skrevet 11 minutter siden 2 hours ago, Enceladus said: Hvilket headset har du tidligere hatt? Meganex er det nyeste akkurat nå som ser bra ut. Men den er ikke tilgjengelig enda. Men FOV ser ut til å være i minste laget etter det jeg har sett. Ellers ryktes det om litt av hvert. Det hevdes at Valve kommer med headsett i år. Asus kommer med et headsett som bruker Meta sitt OS, vistnok i år. Quest 4 er under utvikling men den er ikke forventet i år. Samsung og Google har et headset på vei i år men det virker å være noe i samme gate som Apple Vision Pro, så neppe særlig egnet til gaming. Jeg hørte også et rykte om Big Screen Beyond 2 av en tilfeldig person på reddit lol. Og så er det Pimax. Her er en ganske fersk artikkel om deres siste: https://www.roadtovr.com/pimax-shares-development-updates-on-dream-air-and-crystal-super-headsets/ Personlig sitter jeg veldig godt med Quest 3 frem til noe nytt skikkelig bra er ute. Den erstattet min tidligere Index, det var litt av en oppgradering og har dramatisk økt tiden jeg nå er i VR! Ellers har jeg også en PSVR2, den suger. Eller den er nok sikkert helt ok. Men faen så utrolig irriterende det headsettet er både på PC og til PS5. Sony har tatt så mange rare avgjørelser her. Jeg har hatt litt forskjellig. Det hele startet med forhåndsbestilling av 1. gen HTC Vive. Det siste jeg hadde var Reverb G2. Nå kjenner jeg at jeg har gått lenge uten vr. Jeg så på Meganex, men det blir for snever fov ja. Kanskje jeg bare kjøper et Quest 3 mens jeg venter på at det skal dukke opp noe nytt jeg også. Må man ha egen link kabel til pc-vr og er det nødvendig med Meta Quest+ abonnement? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå