Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Enceladus said:

Herlig! Men venter med å kjøpe til folk har fått testet litt.

Legg inn noen førsteinntrykk her da folkens!

Førsteinntrykket er at dette er ekstremt buggy. Mangler fly som trengs for training / discovery flights. Ikke mulig å starte karriere. Etc. Men antar de er ekstremt overloaded på serverne da det tar en liten halvtime bare å starte spillet. Håper på mer hell i morgen. De få turene jeg har fått testet ser lovende ut.

image.thumb.png.bd82bd4707353e8ed10aceae9a3efeb3.png

Endret av ps5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Resident Evil 4 på Quest 3 er veldig bra!

Spillet både ser og kjører veldig fint med Quest Games Optimizer. Jeg er imponert! Veldig spillbart!

Dette er noe dere bør spille hvis dere har muligheten.

Siden youtube konverterer videoene mine til shorts så gikk jeg til konkurrenten. Good riddance!

Lenke til kommentar
3 hours ago, Gunfreak said:

Noen som har testa stalker 2 med UEVR?

Ser ut til at det funker. Men er foreløpig rated som "works okay": https://discord.com/channels/747967102895390741/1304963758560514068

Native stereo fungerer vistnok med en liten tweak. Bare det er et veldig godt tegn synes jeg.

Ellers er det div fixer for krasj og slikt av selveste praydog. Alt dette ligger under pinned messages.

Virker som folk aktivt tester og finner ut av ting. Jeg ville ventet litt og se hva mer folk kommer opp med.

Kan bli bra.

Fant en video:

Lenke til kommentar
Enceladus skrev (På 22.11.2024 den 10:39 PM):

Ganske bra tilbud på PSVR2 nå:

https://www.prisjakt.no/product.php?p=5948125

Men husk også adapter kabel hvis den skal brukes på PC: https://www.prisjakt.no/product.php?p=13765297

@DIYDari Siden du var ute etter anbefalinger, så er jo dette noe å vurdere nå.

CDON droppa den helt ned til kr. 3.999,-. Hadde gavekort inne så slo til så ga totalt kr. 3.799,-. Har Meta Quest 3 fra før, men er stor-fan av Horizon-spillene og har lenge hatt lyst til å spille Horizon: Call of the Mountain (men ingen jeg kunne låne PSVR2 av for å spille det :-p). 

Lenke til kommentar

Har lånt vekk min PSVR2 i lang tid nå, får den hjem igjen om en ukes tid og da skal den testes på PC, noe jeg ikke har gjort før. Tester den først på min gamle 2080ti PC som har riktig tilkobling. Hvis jeg liker opplevelsen så kjøper jeg kanskje en PC adapter til 4090 kortet.

Litt spent på hvordan opplevelsen er i space sims og denslags med oled skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Enceladus skrev (6 timer siden):

Har lånt vekk min PSVR2 i lang tid nå, får den hjem igjen om en ukes tid og da skal den testes på PC, noe jeg ikke har gjort før. Tester den først på min gamle 2080ti PC som har riktig tilkobling. Hvis jeg liker opplevelsen så kjøper jeg kanskje en PC adapter til 4090 kortet.

Litt spent på hvordan opplevelsen er i space sims og denslags med oled skjermen.

Her ser jeg for meg den blir brukt i kombinasjon med PS5, GT7 med ratt og pedaler. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...