Papirkurven Skrevet tirsdag kl 17:49 Del Skrevet tirsdag kl 17:49 Ligger på gamepass hvis man vil teste det for en hundrings Lenke til kommentar
ps5 Skrevet tirsdag kl 18:04 Del Skrevet tirsdag kl 18:04 (endret) 1 hour ago, Enceladus said: Herlig! Men venter med å kjøpe til folk har fått testet litt. Legg inn noen førsteinntrykk her da folkens! Førsteinntrykket er at dette er ekstremt buggy. Mangler fly som trengs for training / discovery flights. Ikke mulig å starte karriere. Etc. Men antar de er ekstremt overloaded på serverne da det tar en liten halvtime bare å starte spillet. Håper på mer hell i morgen. De få turene jeg har fått testet ser lovende ut. Endret tirsdag kl 19:18 av ps5 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet onsdag kl 08:58 Del Skrevet onsdag kl 08:58 Det er observert bevegelse hos Valve! Skjer det endelig nå?! https://www.theverge.com/games/2024/11/19/24300757/valve-steam-controller-2-roy-deckard-leak 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Resident Evil 4 på Quest 3 er veldig bra! Spillet både ser og kjører veldig fint med Quest Games Optimizer. Jeg er imponert! Veldig spillbart! Dette er noe dere bør spille hvis dere har muligheten. Siden youtube konverterer videoene mine til shorts så gikk jeg til konkurrenten. Good riddance! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Spilte det på Quest 2, var jo gøy nok. Men vil ha den VR utgaven som er på PSVR2 men på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå