Eriksendrul Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Har destiny og bf4 på en psn account som ikke er i bruk pga solgt ps4. Jeg bare bytter mail og account info til din. Brukernavn får jeg ikke byttet så det er Eriksendrul. Om du vil ha den så si ifra. Sjekker tråden etter jobb ca 1700 og trekker en "vinner". Disse spillene er digitale og lastes ned direkte på ps 4. Det er så og si ingen fremgang i noen av spillene. Vært spilt i under 2 timer tilsammen på begge spillene. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ååååååh. Jeg har kjempelyst til å endelig få prøvd Destiny. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Destiny og bf4 står på min ønskeliste! Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg vil ha! Har akkurat bestilt ps4 og ny tv så dette hadde passet fint inn Lenke til kommentar
HyperionPolice Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Definitivt lyst på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå