Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Langfjorden by night Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Flott stemning du har fanget her ... likte best v2 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Du kommer jo godt fra det, høy ISO eller ikke! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Vanskelig å velge versjon se je tæger båe. Snøhaugen skjemmer ikke. Kanskje er den også med og skaper dybdefølelse? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Flott stemning du har fanget her ... likte best v2 Hei Torhild! Jeg vinglet mellom begge, så da la jeg likegodt ut begge to. Hyggelig at du kommer innom med en kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Du kommer jo godt fra det, høy ISO eller ikke! Takk for det, jeg må vel gi kamera æren for det Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Vanskelig å velge versjon se je tæger båe. Snøhaugen skjemmer ikke. Kanskje er den også med og skaper dybdefølelse? Roar Jeg tok begge to jeg også Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Flotte bilder. Foretrekker V2 med noe mindre dominerende forgrunn i høyre hjørne. Nå tåler jo ditt kamera høy ISO uten det altfor mye går ut over støy, bildet ditt tåler dette godt. Men det er klart at du med bruk av stativ og med lav ISO (i all fall under 800) vil få et enda renere bilde, noe som ofte er å foretrekke ved landskapsbilder. Må imidlertid innrømmer at jeg selv ofte synder mot mine formaninger her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg