TriHard Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Er det mylig å ta bilde av pass/bankkort/førerkort og da bruke det bildet som ID? Eller må jeg alltid bære på passet eller hva enn nå man bruker? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Bilde av gyldig ID vil neppe aksepteres av noen seriøs aktør. Dette fordi det er veldig vanskelig å verifisere at det er ekte ID ved å se et bilde av det. Jeg ville i alle fall ikke godtatt det. Jeg har rett og slett ingen måte å vite om det er ekte. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Nei, like lite som et bilde av en banan er en banan. 5 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 I USA har jeg sett tilfeller hvor det benyttes digitale forsikringsbevis i en mobil-app som indikasjon på at det eksisterer forsikring, som deretter kan verifiseres ved oppslag hos forsikringsselskapet. Men som alternativ til person-ID eller pass har jeg ikke sett ennå. Kanskje det kommer en dag. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 I USA har jeg sett tilfeller hvor det benyttes digitale forsikringsbevis i en mobil-app som indikasjon på at det eksisterer forsikring, som deretter kan verifiseres ved oppslag hos forsikringsselskapet. Men som alternativ til person-ID eller pass har jeg ikke sett ennå. Kanskje det kommer en dag. Det dei treng er eit apparat som raskt kan analysere ei celleprøve og samanlikne svaret med arkivet til Storebror. Får vone eg er daud innan den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå