Trond Olav Løkken Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Morris Minor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Noen av dere som vet hvordan man får tilbake kamertype i "Bildedetaljer"? Jeg ser ut til å ha "mistet" denne funksjonen, som jeg verdsetter, siden jeg bruker ulike merker om hverandre, og prøver å følge med eventuell ulikhet i ytelse. Har ikke gjort annet enn å kjøre ccleaner, samt justert innstillinger i Chrome. OS er win10. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Flott liten tass som altså virkelig ble en folkevogn. Fin serie igjen. Veldig morsomt å se disse museumsbildene dine. Får lyst på en tur. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Velger meg V2 som favoritt der jeg foreslår å klone igjen stripa til høyre der vi ser fragmenter av en annen bil. Nå kjenner jeg jo ikke plassen og du har tidligere nevnt at det er ganske tett og trangt der. Men jeg kunne hvis mulig tenkt meg at du hadde fått med fronten på de to bakenforstående bilene også i V3 for dette er jo skikkelig nam nam. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Som sagt så gjort, Roar; det ser ut til å fortsette med Austin Seven etter nok en Morris Minor, om jeg ikke misminner meg. Takker samtidig alle her for respons på bilder! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Interessant å følge din serie med de gamle godbiter. Fin serie, med et lite pluss til V3 og V4 der det etter min mening er truffet bedre med hvitbalansen. Men bare småpirk dette Trond. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Se der kom det, ja. Eneste jeg kunne tenkt meg anderledes var hjulet som går kant i kant med nedre ramme. Blir sjelden bra så enten litt luft mellom eller kutt litt innpå - har jeg lært av gamle stabeiser av noen fotografer. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Ja, hviteballansen er fullstendig feil ved det ene besøket på museet, og siden det ikke er raw-opptak, blir det vanskelig å få orden på. Ser også at mange bilder bærer preg av at man blir sliten og uoppmerksom av alt for mye å se, etter en stund, noe som går ut over komposisjon og utsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg