Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråkket over.

Ann-K1991

Anbefalte innlegg

Jeg tråkket over igår på løpetur. Er typisk meg å tråkke over med både H og V fot. Tror anklene mine er smådårlig etter bryting i 10år. Denne gangen er det ikke hevelse av noen stor grad. (Er på tredje dagen nå), ikke blå. Men jeg kan ikke sprike med tærne eller bevege på den. Kun storetåa. Den er ny for meg. Smertene ved bevegelse er på utkanten av venstre foren. Ca midt på siden. Når jeg prøver å ta tærne oppover og da jeg legger mye belastning på. Støttebandasjen har ikke hjulpet stort. Har sinnsyke smerter ved på og avkledning av sko.

Noen andre som kjenner seg igjen i dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som at du bør kjøpe deg sko som dekker anklene, men usikker på hvordan de er å løpe med

Eventuelt finne deg en annen hobby

Lege er nok det beste alternativet for nåværende problem

De fleste legesenter har akutte timer (sånt som en ikke trenger legevakt for)

Lenke til kommentar

Kommer akuratt fra legen. Hun kunne ikke fatte hvorfor jeg ikke kan bevege tærne. Det virket som at sener og slikt var intakt. Men jeg kan ikke bevege tærne eller sprike med tærne etc. (Og dette er noe jeg kan.)

Ingenting skjer. Ingen kommunikasjon mellom hode og tær. Veldig merkelig syntes hun, uten å kunne si hva som er årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...