Ann-K1991 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg tråkket over igår på løpetur. Er typisk meg å tråkke over med både H og V fot. Tror anklene mine er smådårlig etter bryting i 10år. Denne gangen er det ikke hevelse av noen stor grad. (Er på tredje dagen nå), ikke blå. Men jeg kan ikke sprike med tærne eller bevege på den. Kun storetåa. Den er ny for meg. Smertene ved bevegelse er på utkanten av venstre foren. Ca midt på siden. Når jeg prøver å ta tærne oppover og da jeg legger mye belastning på. Støttebandasjen har ikke hjulpet stort. Har sinnsyke smerter ved på og avkledning av sko. Noen andre som kjenner seg igjen i dette ? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Har tråkket endel over, men ofte kun med høyre foten. Kjenner meg litt igjen med det at det er ganske vondt å ta på sko, men har ikke vært sinnsyke smerter slik du du beskriver det. Kom deg til lege du Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Høres ut som at du bør kjøpe deg sko som dekker anklene, men usikker på hvordan de er å løpe med Eventuelt finne deg en annen hobby Lege er nok det beste alternativet for nåværende problem De fleste legesenter har akutte timer (sånt som en ikke trenger legevakt for) Lenke til kommentar
Ann-K1991 Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Kommer akuratt fra legen. Hun kunne ikke fatte hvorfor jeg ikke kan bevege tærne. Det virket som at sener og slikt var intakt. Men jeg kan ikke bevege tærne eller sprike med tærne etc. (Og dette er noe jeg kan.) Ingenting skjer. Ingen kommunikasjon mellom hode og tær. Veldig merkelig syntes hun, uten å kunne si hva som er årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå