Eriksendrul Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg har nettop instalert windows 10, La inn opera som jeg alltid har brukt, men når jeg prøver og google noe via søkefeltet eller url feltet så kommer det bare en melding om at jeg ikke kan koble til siden, akk som om jeg ikke skulle hatt nett. Noen som vet hvorfor dette skjer ? Samme skjer med firefox, prøver og google direkte via url og får denne beskjeden The owner of www.google.com has configured their website improperly. To protect your information from being stolen, Firefox has not connected to this website. This site uses HTTP Strict Transport Security (HSTS) to specify that Firefox only connect to it securely. As a result, it is not possible to add an exception for this certificate. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Sjekk at klokka i Windows går riktig. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Kan hende det har noe med det og gjøre ja, har ikke stilt klokka eller dato end xD. Skal sjekke da jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå