RuneK Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Yttersiden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kult! Dette fyret har jeg ikke sett før! Jobber du i Kystverket eller noe sånt? Jeg ville satt på sort bakgrunn. Det ble fint i S/hv Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Kult! Dette fyret har jeg ikke sett før! Jobber du i Kystverket eller noe sånt? Jeg ville satt på sort bakgrunn. Det ble fint i S/hv Hei Ja, jobber i Kystverket. Har vært rundt i område her for å kontrollere sektorgrensene på fyr og lykter. Dessverre er Hendanes fyrstasjon nedlagt og i dårlig forfatning. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kult! Dette fyret har jeg ikke sett før! Jobber du i Kystverket eller noe sånt? Jeg ville satt på sort bakgrunn. Det ble fint i S/hv HeiJa, jobber i Kystverket. Har vært rundt i område her for å kontrollere sektorgrensene på fyr og lykter. Dessverre er Hendanes fyrstasjon nedlagt og i dårlig forfatning. Han nordlendingen jeg klatra på for å komme opp på Kannesteinen, jobba også i Kystverket. Kanskje en du kjenner da Jeg husker ikke navnet, men kanskje jeg har det et sted.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kult! Dette fyret har jeg ikke sett før! Jobber du i Kystverket eller noe sånt? Jeg ville satt på sort bakgrunn. Det ble fint i S/hv HeiJa, jobber i Kystverket. Har vært rundt i område her for å kontrollere sektorgrensene på fyr og lykter. Dessverre er Hendanes fyrstasjon nedlagt og i dårlig forfatning. Han nordlendingen jeg klatra på for å komme opp på Kannesteinen, jobba også i Kystverket. Kanskje en du kjenner da Jeg husker ikke navnet, men kanskje jeg har det et sted.. Jon Petter M. Kanskje? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Kult! Dette fyret har jeg ikke sett før! Jobber du i Kystverket eller noe sånt? Jeg ville satt på sort bakgrunn. Det ble fint i S/hv HeiJa, jobber i Kystverket. Har vært rundt i område her for å kontrollere sektorgrensene på fyr og lykter. Dessverre er Hendanes fyrstasjon nedlagt og i dårlig forfatning. Han nordlendingen jeg klatra på for å komme opp på Kannesteinen, jobba også i Kystverket. Kanskje en du kjenner da Jeg husker ikke navnet, men kanskje jeg har det et sted.. Jon Petter M. Kanskje? Tror det må være Jan Petter Andersen :-) Nordlending med en iblanda sunndmørsdialekt :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Lag på lag på lag som skaper fin dybde og lyset som siles inn mellom fjellveggene er vakkert! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Lag på lag på lag som skaper fin dybde og lyset som siles inn mellom fjellveggene er vakkert! Takker for fin tilbakemelding. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg