fjarle Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Den har innebygget laserpeker slik at du kandrive katta til vanvidd fra et annet kontinent.Fjernstyrte baller fra LG Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Interessant, skulle hatt noen til å underholdt kattepusen når jeg er ute. Håper den er trent til å ikke lyse katten i øynene da. Regner med det kommer 2000 forskjellige Kina-versjoner av denne saken. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er dyremishandling å ikke la en katt være ute, men det er alltid fint at det kommer verktøy som gjør mishandlingen litt mindre. Katten min kaster jeg rett ut døra når jeg skal ut, stort sett så er han vel ute fra før. Når han er inne så bytter han på å spise, plage meg med kosemas og sove på plassen sin (sofaen). Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er dyremishandling å ikke la en katt være ute, men det er alltid fint at det kommer verktøy som gjør mishandlingen litt mindre. Katten min kaster jeg rett ut døra når jeg skal ut, stort sett så er han vel ute fra før. Når han er inne så bytter han på å spise, plage meg med kosemas og sove på plassen sin (sofaen). Kattedør er tingen. Lenke til kommentar
G Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 En "kino" hadde vært enda råere: http://stargate.wikia.com/wiki/Kino Lenke til kommentar
HaakonS Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Hvor kan jeg kjøpe denne? plis add link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg