Boralis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Ser at stadig flere minneprodusenter reklamerer med minne i dual pack. Etter å ha testet like brikker fra samme produsent har jeg funnet ut at det overhode ikke er forskjell på to brikker i en pakke og samme brikkene kjøpt enkeltvis. Så er spørsmålet er det hele et salgstriks for å få solgt flere brikker, og er de brikkene som selges i dual pack i det hele tatt testet noe mer enn dem som selges enkeltvis. Endret 19. november 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 godt poeng. men det kan kanskje også være at de selger brikkene slik fordi de er beregnet på dual-ddr systemer? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 godt poeng. men det kan kanskje også være at de selger brikkene slik fordi de er beregnet på dual-ddr systemer? Les sakt om igjen Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Les sakt om igjen kanskje det er for å gjøre det lettvint, slik at man kan være SIKKER på at brikkene er like Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sparer man ikke 10 kr elns på twinmos sin dual pack da? : Men, man er vel ikke akkurat helt ritkig hvis man ikke klarer å skrive 2 stk i bestillingen og klarer å få to forskjellige brikker. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ser at stadig flere minneprodusenter reklamerer med minne i dual pack.Etter å ha testet like brikker fra samme produsent har jeg funnet ut at det overhode ikke er forskjell på to brikker i en pakke og samme brikkene kjøpt enkeltvis. Så er spørsmålet er det hele et salgstriks for å få solgt flere brikker, og er de brikkene som selges i dual pack i det hele tatt testet noe mer enn dem som selges enkeltvis. Håper at produsentene faktisk tester brikkene sammen, på en eller annen måte. For å garantere kompatibillitet sammen i par, men tror nok at det også er et lite salgs-gimmick. Som kjøper så gir det en trygghet (falsk..?) at brikkene selges i par, så er du i det minste sikker på at de har de samme verdier.. Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 var en kompis (eller en anen side på dette forumet) at det var en som hadde bestil slik kit og da var enne brikken defekt Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg ler av "dual pack" syndromet. Jeg NEKTER å tro at brikkene har vært testet parvis! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det tror heller ikke på, de brikkene hadde nok kostet mere vis de hadde vært testet parvis. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det er jo også så lite ytelse å tjene på å kjøre dual, så jeg ville heller kjøp en stor brikke. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 d er en del ytelse å tjene jo, teoretisk sett dobbelt så høy ytelese... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kjøper man to for seg kan den ene feks. være en eldre type. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 endelig noen som skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå