Rolf Kristensen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Litt krigshistorie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Historisk område. Har fått med meg en tur og sett marinemuseet, veldig bra. Har fotomuseet til gode til en annen gang. Slik jeg har forstått det er Karljohansvern nedlagt som marinebase og bygningsmasse er solgt ut. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Historisk område. Har fått med meg en tur og sett marinemuseet, veldig bra. Har fotomuseet til gode til en annen gang. Slik jeg har forstått det er Karljohansvern nedlagt som marinebase og bygningsmasse er solgt ut. Fotomuseet et absolutt verdt ett besøk. Marinen flyttet hovedbasen til Haakonsvern i Bergen. Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Interessant og spennende historie! V2 ble ikke helt skarp?..eller er det øynene mine som ikke funker? (Jeg har såre vonde øyne for tiden) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Intressant historie med fin bilde serie ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Meget informativ tekst ledsaget av interessante bilder. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Interessant og spennende historie! V2 ble ikke helt skarp?..eller er det øynene mine som ikke funker? (Jeg har såre vonde øyne for tiden) Hmmm....synes da V2 ble rimelig normalt skarp, eller kanskje er mine øyne som ikke funker Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Intressant historie med fin bilde serie ? M v h Leif ? Takk for det Leif ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Meget informativ tekst ledsaget av interessante bilder. Mvh Ragnar Takk for det Ragnar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Intressant historie med fin bilde serie ? M v h Leif ? Takk for det Leif !Mvh. Rolf Bare hyggelig ? V2 er skarp ? Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Fin historieskildring du viser her! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Fin historieskildring du viser her! Takk for det Tove ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Meget god historiefortelling i tekst og bilder. I Kristiansand sto en tørrdokk midt i sentrum, men den ble fylt igjen noen år tilbake. Nå en del av området der biler kjører av og på fergene. Rakk heldigvis å fotografere der, mens en ubåt lå til service. Bilder blir fort historiske. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Meget god historiefortelling i tekst og bilder. I Kristiansand sto en tørrdokk midt i sentrum, men den ble fylt igjen noen år tilbake. Nå en del av området der biler kjører av og på fergene. Rakk heldigvis å fotografere der, mens en ubåt lå til service. Bilder blir fort historiske. Mange takk for din informative kommentar Trond Olav ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Flott billedserie med interessant historie til . V2 ble min favoritt , for meg ser den ikke uskarp ut . Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Flott billedserie med interessant historie til . V2 ble min favoritt , for meg ser den ikke uskarp ut . Mvh Alec Mange takk for kommentaren Alec ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg