Torhild Jansen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Frostrøyk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Anbefaler å senke himmelen ned til 1/3 av bildet som er grunnregelen både for å senke betrakters blikk som lett blir værende der oppe og få et format som passer bildet bedre slik jeg ser det. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Fint lys i bildet og frostrøyken gjør det litt spesielt. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Anbefaler å senke himmelen ned til 1/3 av bildet som er grunnregelen både for å senke betrakters blikk som lett blir værende der oppe og få et format som passer bildet bedre slik jeg ser det. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Fint lys i bildet og frostrøyken gjør det litt spesielt. Roar Takk skal du ha Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Flott bilde, men er enig med Roar om himmelkutt 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Spennende bilder der frostrøyken skaper et eget lys og litt duse farger. Gode råd fra Roar ser jeg, verd å se nærmere på. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Fint lys, og frostrøyken drar opp stemningen mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg