Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan en mann variere stivhet på penis under akten, men allikevel like sexen?

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd dette med samme mann: En dag kunne han komme med en gang nesten før han fikk buksene av. Neste gang så kunne han komme etter kort stund. Men innimellom så kunne vi holde på i en evighet før han kom, og penis ble slappere og måtte jobbes med for å holdes stiv av og til, for så at han kom etter en lengre tid. Vil det si at det er meg som var lite tennende som gjør det? Eller er dette normalt? 

Anonymous poster hash: f5e55...c3a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt normalt.

For å beholde en steinhard ereksjon over lengre tid må akten eskalere med variasjon og mer og mer pirrende saker.

Humør bestemmer stort sett hvor fort jeg bestemmer meg for å komme men du kan sette i gangen noe overraskende sexy/digg som tvinger orgasmen frem Om man vil eller ikke. Fordelen med et parforhold er at du kjenner partneren så godt at du kan styre alt dette.

Lenke til kommentar

Helt vanlig, ereksjonen kan fort variere fra dag til dag basert på mange faktorer. Hvor sliten mannen her, hvor "konsentrert" han er, hvor heftig og variert akten er, hvor lenge man holder på etc. Så det er bare å slå seg til ro at det ikke er noe galt med han eller deg, men bruk det til å kunne variere hva som skjer under akten, ikke vær redd for å være kreativ. Han kommer til å elske variasjon og kreativitet. :)

Lenke til kommentar

Kan også variere etter når på dagen det er.

TS

Oppsummert har dette neppe noe med kroppen til dama å gjøre. Hadde han ikke likt kroppen din, så hadde han neppe ville hatt sex med deg uansett. Og det er heller ikke sånn at han liker kroppen noen ganger, men ikke alltid, eller ikke under hele akten. Det henger jo ikke sammen.

Det er normalt. Og kommer an på veldig mye.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...