rancherr Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hei, kjøpte et skap i January fra Bohus i Rud... det skulle komme 1 uke... Alt ble betalt men skapet har ikke kommet enda... de svarer ikke lenger på mine eposter... Så... pengene er borte og jeg har ikke fåt skapet... Hva man kan gjøre i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Sushifire Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hva med å ta opp telefonen eller møte opp personlig? Lett å legge en mail til side. Lenke til kommentar
rancherr Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Da fikk jeg svar om at det er flere som jobber på Bohus og de kjønner ikke alle saker... :| Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Be om å få snakke med lageransvarlig,og vis frem en kvittering på at du har bestillt skapet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Ut fra min erfaring generellt sett med Bohus, ja, det kommer, sikkert nærmere mai, men alltid "neste uke" når man spør. Ellers har bohus ett kunderegister med hva du har bestillt og ikke, så alle kundebehandlere der burde kunne sjekke det ut eller i det minste få noen andre til å sjekke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå