Jannis-15 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Bikubehopen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 BARE 14 minutters eksponering mens vi andre bruker brøkdeler av sekunder. Litt enklere og litt mer "vanlig" dette enn de du har presentert tidligere som har vært ganske så spektakulære. Roar 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Hehe, ja du sier noe. Selv om det er relativt kort eksponering etter min "standard" (men likevel akseptabelt for de fleste stjernehoper), så er det vel litt lenger en de fleste andre bilder. Dette bilde er nok en del "enklere" en flere av mine andre bilder ja. Ønsket ikke å strekke det alt for langt da det bare ville blitt trukket frem støy fremfor lys-svake stjerner. Skulle bare ønske jeg fikk litt kraftigere farge-differansen på stjernene, men det får jeg ta i neste runde da. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Imponerende! Du er på en annen "planet" enn oss andre du! Sååå fine stjerner! 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Virkelig fine disse "stjernebildene" dine. Flott med informasjonen din også. Takk for det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg