Gå til innhold

Fremtidens president Hillary Clinton

USAs President 2017-2020  

41 stemmer

1. 1. Hvem bør vinne USAs presidentvalg 2016?

• Hillary Clinton
      4
    • Trump
      16
    • Bernie Sanders
      21
  2. 2. Hvem tror du som kommer til å vinne USAs Presidentvalg 2016?

• Hillary Clinton
      12
    • Trump
      3
    • Bernie Sanders
      2

Anbefalte innlegg

Jeg har sterkt følelse om at Hillary Clinton skal bli fremtidens president (2017-2020).

Det er ingen forvirring om at det er Trump som kommer til å vinne presidentkandidatvalg.

16.Mars får vi vite om det blir Clinton eller Bernie Sanders.

Endret av MT-Sci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvem skal vinne.."

Mener du hvem vi tror skal vinne eller hvem vi ønsker skal vinne? Gjør det gjerne tydeligere i pollen og legg eventuelt til det andre spørsmålet (en to spørsmål-poll) om du vil vite begge deler.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sterkt følelse om at Hillary Clinton skal bli fremtidens president (2017-2020).

Det er ingen forvirring om at det er Trump kommer til å vinne presidentkandidatvalg.

Bernie Sanders er nok iallefall ikke sinnsyk. Det hadde vært en lettelse om det ble han.

Valget slik det ser ut nå kommer til å stå mellom fanden og bølla.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Hvem skal vinne.."

Mener du hvem vi tror skal vinne eller hvem vi ønsker skal vinne? Gjør det gjerne tydeligere i pollen og legg eventuelt til det andre spørsmålet (en to spørsmål-poll) om du vil vite begge deler.

Ja, det kan være vanskelig å tolke. Da tror jeg nok hvem som burde vinne.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt overbevist over arguemtene til siden din. Et kjapt googlesøk ga meg eksempler over uegnet bruk av studier som grunnlag.

Synes også det virker som Hillary Clinton snur seg den veien vinden blåser, mens Trump på sin side heller kan faktisk sier det han mener. Poenget er at Hillary (ifølge min tolkning) er falsk og spiller mye på politisk korrekthet (altså det som blir godt mottatt).

• Liker 2
Lenke til kommentar

At Trump lyver så det renner er ikke diskutabelt, det er ekstremt lett å sjekke. Eller, det kan selvsagt være at han mener det han sier, men at han er en idiot og derfor mener ting som er åpenbart galt. Jeg velger å tro at han ikke er en idiot, og derfor en løgner. Jeg forstår ikke hvilke studier du sikter til, det er svært enkelt å sjekke at det er fullstendig galt at Obama vil ta inn 250 000 syriske flyktninger. Det er ren løgn at 81 % av alle hvite mordofre blir drept av svarte. Det er fri fantasi at tusenvis i New Jersey feiret 9/11.

Hillary Clinton er en profesjonell politiker, og har vært en offentlig person i flere tiår. De siste tiårene har det politiske klimaet i USA forandret seg markant. Vi skal ikke langt tilbake i tid før det var politisk selvmord for en fremtredende person å støtte retten til ekteskap for homofile. At en profesjonell person velger å ikke ta politisk selvmord bør ikke være veldig overraskende. Er det uærlig? Klart, men det er også en nødvendighet hvis man vil være i posisjon til å forandre på ting, og Hillary Clinton har en sterk CV på dette punktet.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Så lenge ikke Hillary "the joker" Clinton blir valgt til president, så forblir alle relativt trygge.

Om hun er ond eller kun sinnsyk er litt vanskelig å fastslå.

Hun er nok ikke sinnsyk i hvert fall. Så kommer jo definisjonen av ordet "ond", men hvis man kan definere for eksempel Stalin med ordet "ond" så ja, kanskje.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen forvirring om at det er Trump kommer til å vinne presidentkandidatvalg.

Kan du ikke redigere og omformulere til "Hvem synes du bør vinne"?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kan du ikke redigere og omformulere til "Hvem synes du bør vinne"?

Det gir omtrent det samme mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...