tvv Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Har gjort dette før men nå står det helt stille - det jeg ønsker er: Har et regneark hvor en kolonne innholder et resultat fra en beregning i dette arket. Jeg ønsker nå bare å kopiere denne kolonnen over i et nytt regneark for å bruke verdiene videre i andre beregniner, men får altså ikke dette til. Ønsker bare tallet for å si det sånn - ikke hvordan beregningen er for dette resultatet. Noen som skjønte dette ? :-) Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Merk kolonnen på vanlig måte og kopier. Høyreklikk i det nye arket, og velg "Lim Inn Utvalg" -> "Lim inn verdier". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Eller enkleste alternativ, skriv inn manuelt = og gå til arket og marker kolonnen du vil kopiere. Trykk enter og vips ferdig. Endret 23. februar 2016 av Myst Lenke til kommentar
tvv Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Takker og bukker til dere begge!Nå tror jeg at jeg husker det til neste gang Endret 23. februar 2016 av tvv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå