Mekkeren Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har et ASUS A7m266 Hovedkort, som jeg altid må dra ut strømmen til etter jeg har brukt den, ellers så starter den ikke neste gang (etter noen timer/dager) da må jeg dra ut strømmen først og deretter kan jeg slå den på. hvorfor er det sånn? ER ASUS egentlig et dårlig hovedkort? har snakket med andre som også har samme problem med ASUS hovedkort! Skal det være sånn? isåfall så syns jeg ikke dette virker så brukervennlig og smart! Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dette er jo en feil på hovedkortet. Jeg har selv ASUS og har aldri vært mer fornøyd, har blant annet hatt MSI, Abit. Så ASUS er ikke noe shitt-merke. Er hovedkortet gammalt? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Dette er jo en feil på hovedkortet. Jeg har selv ASUS og har aldri vært mer fornøyd, har blant annet hatt MSI, Abit. Så ASUS er ikke noe shitt-merke. Er hovedkortet gammalt? ok, har hørt mye snakk om at ASUS er et kjempekort. og jeg syns også det egentlig virker Veldig stabilt og bra, men det er denne ene lille tingen trekker ganske bra ned hos meg da!. Hovedkortet er vel rundt 2-3 kansje 4 år gammelt. Har en bekjent som har eller har hatt samme problem, og han hadde bare et 1-2år gamelt kort. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg hadde et lignende problem med et gammelt hovedkort til Celeron 300. Måtte dra ut strømmen og vente 15 min med å slå på, helt håpløst. Dette var som sagt et gammelt kort og ikke et Asus, husker ikke hvilket merke det var... Fikk tips om å oppdatere Bios men fant ingen oppdatering til det. Forøvrig har jeg Asus nå og er veldig godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har selv hatt Asus A7M266 hk, hadde ingen problemer med kortet. Dette var jo et meget bra kort i sin tid, og fungerte meget stabilt og bra hos meg. Må være noe feil med kortet ditt! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 har 2 asus hovedkort og de fungerer utmerket Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Har selv hatt Asus A7M266 hk, hadde ingen problemer med kortet. Dette var jo et meget bra kort i sin tid, og fungerte meget stabilt og bra hos meg. Må være noe feil med kortet ditt! ok, jeg må ikke vente i 15min, men jeg må vente til den grønne lampa slokker, da kan jeg sette på strømmen igjen og først da kan jeg slå på data'n!. Rart.har altid vært sånn.... jeg Syns da ASUS er bra stabilt og sånn. men dette her jeg er ikke så glad i at skjer.. så det er nok det siste ASUS kortet jeg kjøper ihvertfall!! Blir nok ABIT her ja.... Endret 20. november 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Sikkert ikke noe dumt valg.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå