akelbo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kommer til PC, Xbox One og PlayStation 4 senere i år.Bli med på blodige billøp i nytt Carmageddon-spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Artig at det pustes liv i denne serien igjen Men ser ut til at dette garantert ikke vil være av interesse for min del. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Verdt å nevne at de som støttet Kickstarter'n kommer til å få det gratis (på PC). (Iallefall i følge kickstarter beskjeden jeg fikk.) Endret 23. februar 2016 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 "tilbake til fremtiden" er også representert i spillet med en Delorean ser jeg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Skeptisk. Har vært fan av serien siden starten, men forrige spill likte jeg ikke noe særlig. De tok det for langt unna det som gjorde serien bra, og fokuserte for mye på alt mulig annet av tullemodus. Håper det er mer "old-school" neste gang. Lenke til kommentar
frode85 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Med tanke på hvilken retning spill generelt har tatt de siste 10-15 årene i spillbarhet (nedover), så syntes jeg Carmagedon:Reincarnation var meeeget bra! Så at vi får ENDA et spill i serien rett etterpå som jeg også kan spille på min XBONE, er jo helt fantastisk. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Noen som vet om spillet har local multiplayer? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Artig at det pustes liv i denne serien igjen Men ser ut til at dette garantert ikke vil være av interesse for min del. Hvorfor ikke? Bare nysgjerrig . Selv syntes jeg traileren så veldig spennende ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Det gav meg ikke så mye, og jeg har ingen nostalgiske tilbakeblikk på serien heller Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Carmageddon med Iron Maiden - The Trooper / Aces High bakgrunnsmusikk. Good times Endret 24. februar 2016 av fluks 1 Lenke til kommentar
andau Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Grisefett! Håper det blir bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå