SUPERJANNE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 takk ivertfall! jeg ser på status at den er under pakking ivertfall Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) jeg har betalt, men ikke hørt et pip fra mamoz, betal når du får varen... alltid det ordner seg sikkert; mamoz er en skikkelig butikk... ring dit? Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Jeg snakket med Klart Svar her i Trondheim, de er som regel de første til å få inn telefoner fra ett nytt parti i og med at de kjører egne biler med telefoner fra grossist når de får den inn... I går fikk jeg beskjed om de tidlig på formiddagen hadde fått beskjed om at grossisten skulle få den inn i går, og at de dermed ville ha den i dag/morra.... Men den gang ei dra til solsiden/tronheimtorg/byhaven/city-syd! der har de den.... klart svar får alltid inn telefonene skikkelig seint... Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) er den kommet til Sogn & Fjordene ( Måløy)???? Endret 21. november 2003 av 260202 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 kommer du fra måløy???? onkelen min var ordfører der (flyttet for 1 år siden) så vidt jeg vet burde den komme dit iløpet av 1 ukes tid Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hmm søkte opp Samsung E700 på prisguiden og der er det jo fler som har den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 de fleste tenker nok på butikker i nærområdet, ikke internettbutikker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Ja , jeg kommer fra Måløy :)Hva heter Onkelen din da?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jon, husker ikke etternavnet Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) men tilbake til topic; e700 kommer når den kommer; og det er nok desverre vanskelig å si når... alt for mange faktorer spiller inn.. fks. sender de tlf. først dit der Mange bor.. (storbyene) osv. så hvis det er stor etterspørsel der så er det nok en stund til du får den i hånden... prøv kanskje å stikke innom molde eller kristiansund (kristiandsand? blander navnene alltid); du kan sikkert tjene noen dager på det Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kommer når den kommer? Hvis dere ikke klarer å vente til den kommer i butikken, så kjøp den på nett hvis det er noen nettbutikker som har den. Enkelt og greit faktisk. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Kommer når den kommer? har du noe bedre forslag? er ikke gud så kan ikke love noe jeg ikke vet helt.... dessuten å stole på noen i "mobil" bransjen når det gjelder datoer er nærmest som å stole på en 100 åring i kraftig bakrus.... topic: ikke kjøp fra noen små og relativt ukjente butikker... og hvis det går så betaler du gjerne når du får mobilen.... bruke amobils guide; der er det noen "seriøse" aktører Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ja til morgenen idag ble den pakket som "status", nå fikk jeg mail at den kommer inn hos mamos til mandag! er dette for no rør da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå