Gå til innhold

Hvortid kommer et nytt parti med samsung E700?

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg snakket med Klart Svar her i Trondheim, de er som regel de første til å få inn telefoner fra ett nytt parti i og med at de kjører egne biler med telefoner fra grossist når de får den inn...  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:

I går fikk jeg beskjed om de tidlig på formiddagen hadde fått beskjed om at grossisten skulle få den inn i går, og at de dermed ville ha den i dag/morra....

Men den gang ei  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

dra til solsiden/tronheimtorg/byhaven/city-syd! der har de den....

klart svar får alltid inn telefonene skikkelig seint... :shrug:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

men tilbake til topic; e700 kommer når den kommer; og det er nok desverre vanskelig å si når... alt for mange faktorer spiller inn..

fks. sender de tlf. først dit der Mange bor.. (storbyene) osv. så hvis det er stor etterspørsel der så er det nok en stund til du får den i hånden...

prøv kanskje å stikke innom molde eller kristiansund (kristiandsand? blander navnene alltid); du kan sikkert tjene noen dager på det ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Kommer når den kommer?  :lol:

har du noe bedre forslag? ;)

er ikke gud så kan ikke love noe jeg ikke vet helt....

dessuten å stole på noen i "mobil" bransjen når det gjelder datoer er nærmest som å stole på en 100 åring i kraftig bakrus.... :shrug:

topic: ikke kjøp fra noen små og relativt ukjente butikker... og hvis det går så betaler du gjerne når du får mobilen....

bruke amobils guide; der er det noen "seriøse" aktører ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...