Gå til innhold

Hvortid kommer et nytt parti med samsung E700?

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakket med Klart Svar her i Trondheim, de er som regel de første til å få inn telefoner fra ett nytt parti i og med at de kjører egne biler med telefoner fra grossist når de får den inn... :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

I går fikk jeg beskjed om de tidlig på formiddagen hadde fått beskjed om at grossisten skulle få den inn i går, og at de dermed ville ha den i dag/morra....

Men den gang ei :mad::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar

Mamoz skal ha fått den i dag, og Lefdal alna fikk den på tirsdag. Da lefdal har 150% prisgaranti, er det de som gir den beste prisen til slutt. Og det er mamoz en må sammeligne med, derfor jeg vet at de skulle få den idag. Må sammenligne med en som har den på lager. Pratet med de og fikk også bekreftelses mail.

Etter å ha fått igjen 1243,5kr fra Lefdal idag, er prisen nå nede i 3451,5 uten abm. *grin* Veldig fornøyd. Super mobil til finfin pris.

Lenke til kommentar

Det finnes 6 lefdal butikker; Strømmen, Alna(Oslo), Forus(stavanger), Hamang(Sandvika), Lade(Trondheim) og Tiller(Trondheim. Kjeden eies av Elkjøp.

Det går an å gjøre mange kupp her hvis en er litt oppmerksom. Et tips er hvis noen skal ha seg en SE P800. Det er bare å sammenligne www.lefdal.com med det en finner på amobil. Prisgarantien gjelder når det er tilsvarende amb, ikke bare uten abm for de som synes det er aktuelt.

Her har du mailen jeg fikk fra Mamoz:

From: Mamoz Data Salg

To: Ulvestad

Sent: Thursday, November 20, 2003 1:46 PM

Subject: Re: Samsung E700

Hei!

Regner med den kommer inn i løpet av dagen slik at den er disp i morgen.

Indigo blue er den vi venter først.

Søv er ventet 24.11.03

Med Vennlig Hilsen/ Best Regards

Bjørn Johan Ekren

Mamoz.no

Mamoz Data DA

Prof. Brochs gate 6 inng. B

7030 Trondheim

Tel: +47 73 54 03 91

Fax: +47 73 54 02 29

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...