Gå til innhold

Idé til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke noe ekstra kjøler til prosessoren - den som følger med er stille og god - om du ikke skal overklokke. Ellers sparer du 2-300 på i3-6100 som yter 3,7 ghz - ville tatt den - og brukt det på skjermkort - og da har du råd til et GTX960.  DDR4 bør du ta når du velger ny prosessor - er en del bedre enn DDR3 og spesielt for gaming.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Dropp tanken om to skjermkort. Det er ikke nødvendig i din prisklasse. Det LMH1 prøver å si er st man kan bruke to like skjermkort sammen som vil fungere nesten dobbelt så bra i en del spill, men da øker jo også prisen siden du må ta hensyn til strømforsyning osv. Til ditt bruk er det unødvendig.

Neste gang du skal oppgradere er det like greit å selge det du har og heller kjøpe et nytt kort

Endret av Dreamfault
Lenke til kommentar

Dropp tanken om to skjermkort. Det er ikke nødvendig i din prisklasse. Det LMH1 prøver å si er st man kan bruke to like skjermkort sammen som vil fungere nesten dobbelt så bra i en del spill, men da øker jo også prisen siden du må ta hensyn til strømforsyning osv. Til ditt bruk er det unødvendig.

Neste gang du skal oppgradere er det like greit å selge det du har og heller kjøpe et nytt kort

Har du noen tilføyninger eller noen endringer av det jeg har?

Lenke til kommentar

GTX960en jeg linket til koster 400,- mer, men jeg er enig - det er ikke sikkert det er verdt pengene da disse tre kortene er ganske like. Men husk DDR4 ram det kan lønne seg. BTW så forresten den oppdaterte kjøpelisten nå :-)

Ikke sikkert du trenger ekstra kabinettvifter heller......

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...