NiceGuy Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Splatterspill som RTCW, SOF, MOHAA, HM, UT, MaxPayne etc har jo en stor forbrukerskare. Hva er din favoritt?? Hvor mange av disse spillene har/spiller du? Hva er best, SP eller MP? Det finnes mange spørsmål man kan stille, og mange forskjellige deler man kan ha sin forkjerlighet for. Selv så spiller jeg UT, SOF, RTCW, og MAX Payne, og gleder meg til HM2( HitMan2) kommer ut til min maskin... Har en grei linje (fiberoptic) RTCW = Return to Castle Wolfenstein UT = Unreal Tournament HM = HitMan SOF = Soldier of Fortune MOHAA = Medal of Honour Assasin Dersom en Ikke-Gamer ikke skjønte forkortelsen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har spilt igjennom MaxPayne åtte ganger eller.no nå... Har spilt gjennom SoF tre-fire ganger... Har også spilt endel på UT, Q2, RtcW, HitmanCodename47. Og såklart andre lignende spill. Skal begynne å spille MOHAA snart... Fikk det i helga. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 æsj.. liker ikke slike spill, spillte litt UT for ett år siden.. skulle prøve det for noen dager siden, var helt sugen. Men så var ikke jeg så god før heller da:D Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Nei, det er noe med at man er nødt til å spille om man skal holde teknikk og reaksjonene inne. Ser forskjell de gangene det er lenge siden sist jeg var på nett med de forskjellige spillene.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 SoF er vel strengt tatt det eneste 'splatter'-spillet. fx Carmageddon-serien er mye verre (Carmageddon ][ er min favoritt) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Carmageddon-spilla er koselige... Jaffal i singelplayer... Øørrrn! Øøørrrrn! Skrens! Splat! Øøøørnn! Kræsj! Au! Au! Bang! Øørnnn-hark-putt-putt-pfff... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 11:07, NiceGuy skrev:MOHAA = Medal of Honour AssasinDersom en Ikke-Gamer ikke skjønte forkortelsen Jeg tror du er en "Ikke-Gamer" jeg. For spiller heter Medal of Honor: Allied Assault. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Alt for stressende å spille slike splatter spill. Eneste jeg gidder å spille er cm3, civ og lign.. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg tror ikke at Mohaa kan kalles et splatterspill. For de du skyter splatter ikke. Q3 er derimot er slikt spill. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 11:25, the_ruthless skrev:Har spilt igjennom MaxPayne åtte ganger eller.no nå... Har spilt gjennom SoF tre-fire ganger... Har også spilt endel på UT, Q2, RtcW, HitmanCodename47. Og såklart andre lignende spill. Skal begynne å spille MOHAA snart... Fikk det i helga. Litt mye fritid eller? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 At du gidder ruthless Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Det er vel et tidsfordriv som alt annet... Men det kan jo være artig med lokale spill på eget LAN nettverk. Vi har det gøy i alle fall... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Spille mot andre på LAN er noe helt annet da, er nesten sosialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå